به گزارش ایرنا ،علی رمضان پور روز سه شنبه در جلسه ستاد یاوران دیه خلخال افزود: مجموع کمک های مالی جمع آوری شده در جشن های گلریزان شهرهای خلخال و هشجین بیش از یک میلیارد ریال بود.
وی با اشاره به برگزاری نخستین حرکت مردمی بانوان خلخالی در اسفند سال گذشته برای کمک به آزادی زندانیان مالی اظهار داشت: مشارکت و کمک 120 میلیون ریالی بانوان در این همایش بازتاب خبری خوبی داشت و در سایه اقدامات انجام شده نیز ستاد یاوران دیه این شهرستان در سال های 96 و 97 رتبه برتر شهرستان های استان اردبیل را بخود اختصاص داد.
وی با دعوت از مردم این شهرستان برای شرکت در جشن گلریزان افزود: امسال این مراسم با هدف جمع آوری کمک های مردم خیر برای آزادی جمعی از زندانیان مالی غیرعمد زندان خلخال روز 30 اردیبهشت ماه 98 مصادف با 14 ماه رمضان ساعت 22 شب در سالن سینما فرهنگ مجمتع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به برگزاری جشن گلریزان برای اولین بار در شهر کلور مرکز بخش شاهرود اظهار داشت: همه اعضای ستاد یاوران دیه نهایت تلاش خود را می کنند تا این مراسم به نحو مطلوب و با حضور همه اقشار مختلف برگزار و زمینه آزادی جمعی از زندانیان جرایم مالی غیرعمد زندان خلخال با کمک های مردم خیر فراهم شود.
رمضان پور با بیان اینکه 21 زندانی مالی زندان خلخال چشم انتظار کمک های مردمی ماه مبارک رمضان امسال برای آزادی از زندان و بازگشت به آغوش خانواده هستند، گفت: انتظار از مردم خیر این شهرستان شرکت اقشار مختلف مردم در جشن گلریزان از جمله مدیران بانک ها و موسسات ، جامعه وکلای دادگستری ، مهندسان و پزشکان است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.