سردار هوشنگ حسینی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: گروهی از نیروها ی انتظامی با اعزام به منطقه مورد نظر مشاهده می کنند که تعدادی افراد در حال حفاری غیر مجاز هستند که حفاران با مشاهده ماموران نیروی انتظامی به سوی آنها تیراندازی می کنند که فرمانده پاسگاه پاشنه ور از ناحیه ساعد دست چپ مجروح می شود.
وی بیان کرد: حفاران به دلیل تاریکی شب و شناخت دقیق منطقه متواری می شوند که ماموران در پی آن در چندین مکان کمین کرده و منطقه را تحت نظر قرار می دهند.
وی اضافه کرد: ساعت حدود 11 شب در یکی از ورودی های شهر گرمی در محله الله درق یک دستگاه خودرو پژو 405 نوک مدادی به علت سرعت زیاد به تیر چراغ برق برخورد کرده و با مشاهده ماموران سرنشینان آن که 2 نفر بودند اقادام به تیراندازی به سوی ماموران می کنند.
سردار حسینی گفت: در این درگیری گروهبان یکم محمد محمود زاده 23 ساله به درجه رفیع شهادت نائل می شود و یک سرباز هم مجروح شده است.
فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل افزود: همچنین در این درگیری با عکس العمل ماموران یکی از سرنشینان خودروی 405 به هلاکت رسیده و فرد همراه آن نیز به شدت زخمی می شود.
وی اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی با بازرسی خودرو پژو 405 یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک خشاب پر و 47 تیر جنگی کشف کردند.
وی بیان کرد: تاکنون در این رابطه پنج نفر دستگیر شده و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.
فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: پلیس همیشه و در همه حال در کنار مردم بوده و با مخلان نظم و امنیت و متخلفان به طور قاطع و مقتدرانه برخورد خواهد کرد.
شهرستان گرمی مغان در 110کیلومتری شمال اردبیل واقع است.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.