به گزارش ایرنا ، مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل روز شنبه با حضور رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رییس گروه نظارت بر مجامع انتخاباتی وزارت ورزش و جوانان و اعضای مجمع در سالن کنفرانس ورزشگاه 6 هزار نفری پهلوان رضازاده اردبیل برگزار شد.
در این مجمع انتخاباتی که 2 نامزد داشت فرزام طراحی با کسب هشت رای از مجموع 15 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل انتخاب شد.
فرزام طراحی ، رییس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل در این مجمع گفت: با همکاری، وحدت و احترام متقابل به همدیگر می توان به توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی در منطقه کمک کرد.
وی افزود: استان اردبیل ظرفیت و قابلیت های زیادی دارد و جوانان غیرتمند، با تعصب و توانمند منطقه می توانند در میادین داخلی و بین المللی بدرخشند.
وی همچنین به تشریح قسمتی از برنامه های خود از جمله برگزاری مسابقات لیگ استان و کشوری، اعزام ورزشکاران به مسابقات داخلی و خارجی، فعال کردن هیات شهرستان ها ، استفاده از تمامی ظرفیت ها و تجارب پیشکسوتان و خاک خوردگان این رشته ورزشی، برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی برای ورزشکاران، مربیان و داوران ، توجه به ورزش بانوان ، تشکیل اتاق فکر ، نظارت مداوم و مستمر بر فعالیت باشگاه ها، تلاش برای کشف و هدایت استعدادها و تعامل و همکاری بیش از پیش با متولیان ورزش استان پرداخت.
6130/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.