دکتر امیرعلی جعفر نژاد دبیر علمی این همایش روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی تازه های پژوهشی در علوم ورزش است که در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.
وی از استقبال خوب دانشجویان، اساتید و صاحبنظران سراسر کشور از این همایش خبر داد و اظهار داشت: پارسال به دبیر خانه این همایش 270 مقاله ارسال شده بود که امسال این رقم به 500 مقاله افزایش یافته است که بیش از 85 درصد رشد نشان می دهد.
وی با اشاره به اینکه امسال در مقایسه با پارسال مقالات ارسالی از لحاظ کیفی و کمی افزایش یافته است، بیان کرد: بعد از بررسی مقالات ارسالی به دبیر خانه همایش توسط داوران و صاحبنظران 292 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه از این تعداد 36 مقاله به صورت سخنرانی ارائه خواهد شد، اضافه کرد: 256 مقاله نیز به صورت پوستر چاپ شده و در معرض دید شرکت کنندگان قرار گرفته است.
دبیر علمی اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی تازه های پژوهشی در علوم ورزش گفت: 6 مقاله نیز به عنوان مقاله برتر انتخاب شده و از آنها در این همایش با اهدای لوحی تقدیر خواهد شد.
جعفرنژاد بیان کرد: در روز اول این همایش 2 روزه مقالات منتخب به صورت سخنرانی برای شرکت کنندگان ارائه و در روز دوم هم کارگاه های تخصصی برای آنها برگزار می شود.
وی علمی تر کردن ورزش، افزایش تعامل و همکاری مراکز دانشگاهی با متولیان ورزش و دستگاه های اجرایی و شناساندن قابلیت ها و ظرفیت های استان اردبیل در سطح ملی و بین المللی را از جمله اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.