به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام میکاییل مقدسی روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی پرهیز از گناه را یکی از مهم ترین حقایق روزه گرفتن دانست و افزود: رعایت آداب و شرایط این ماه مبارک و حفظ حرمت این ایام شریف باید در دستور کار همگان باشد و قداست این ماه مبارک همواره حفظ شود.
وی روزه را باب عبادت و بندگی و حفظ قداست و اجرای این واجب دینی را جزو اولویت ها دانست و گفت: حفظ شئونات ماه مبارک رمضان و مقابله جدی با روزه خواران باید مورد توجه قرار بگیرد.
او همچنین به ترانزیتی بودن شهرستان نیر و حضور مسافران و گردشگران در منطقه اشاره کرد و افزود: مسئولان باید در این زمینه با دقت عمل کنند.
ابراهیم امامی ، فرماندار نیر هم در این جلسه گفت: ماه مبارک رمضان به ‌عنوان ماه دعا و نیایش و ماه قرآن کریم بهترین فرصت برای خودسازی و تفکر انسان است.
او همچنین با اشاره بر لزوم کنترل اماکن عمومی و معابر مناطق مختلف در این شهرستان در ماه مبارک رمضان برای جلوگیری از روزه ‌خواری افزود: در برخی از مناطق که غذاخوری‌ ها و اغذیه فروشی‌ ها متمرکز شده باید مراقبت و کنترل مناسبی صورت بگیرد که حرمت ماه مبارک رمضان و روزه‌ داران رعایت شود.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب غربی اردبیل قرار دارد.
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.