به گزارش ایرنا، یوسف خدادادی روز دوشنبه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان اردبیل افزود: اراضی اعاده شده به بیت المال بیش از 9 هزار میلیارد ریال ارزش دارد.
وی با تاکید بر لزوم پیشگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و انجام دقیق وظایف ذاتی از سوی دستگاه ها و نهادهای مرتبط ، اظهار داشت: سال گذشته بیش از هشت هزار و 500 مورد هم از تخریب و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی استان جلوگیری شد.
دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان اردبیل عملکرد این شورا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با اقدامات انجام گرفته این شورا در حوزه پیشگیری در حفر چاه های غیر مجاز و صیانت از بستر رودخانه و آبهای زیر زمینی، استان اردبیل پارسال در بین استان های کشور رتبه برتر را کسب کرد.
خدادادی بیان کرد: امتیاز و مجوز معادنی که بیش از حد مجاز برداشت کرده باشد لغوشده و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شده و به سرمایه گذار دیگری داده خواهد شد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل اضافه کرد: حفاظت و صیانت از منابع طبیعی یک ضرورت انکارناپذیر است و تخریب آن آثار مخرب و ویرانگر زیادی دارد.
وی از برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی استان با متصرفان غیر قانونی و تخریب کنندگان اراضی ملی و منابع طبیعی خبر داد.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.