به گزارش ایرنا ، ایرج اعتبار روز یکشنبه در آیین افتتاحیه مسابقات تیراندازی کارکنان دانشکده علوم پزشکی خلخال افزود: با هدف ترویج فرهنگ ورزش به عنوان عامل اصلی تندرستی ، حضور مستمر کارکنان در یکی از رشته های ورزشی و تمرینات به عنوان یکی از شاخص های ارزشیابی سالانه در دستور کار دانشکده قرار گرفته و کارکنانی که بیشتر به ورزش در طول سال اهمیت می دهند از امتیاز این ارزشیابی و مزایای آن در پایان سال بهره مند خواهند شد.
وی از ورزش به عنوان بهترین واکسن پیشگیری از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی یاد کرد و گفت: خطر ابتلا به این بیماری ها در افرادی که ورزش نمی کنند بسیار بیشتر از سایر افراد است.
اعتبار اظهار داشت: کم تحرکی و چاقی از عوال مهم در ابتلا به بیماری های قبلی و عرقی همچون فشار خون بالا ، دیابت ، افزایش چربی بدن ، بیماری های کلیوی و سایر بیماری های غیر واگیر است که ورزش می تواند به عنوان عامل بازدارنده از این بیماری ها عمل کند.
او با اشاره به اینکه در حال حاضر 800 نفر مجموعه کارکنان دانشکده علوم پزشکی خلخال را تشکیل می دهند، افزود: با هدف ترویج فرهنگ ورزش هزینه حضور در باشگاه های ورزشی و فعالیت در رشته های مختلف از سوی این دانشکده برای کارکنان تامین می شود.
در این مسابقات که بمناسبت گرامیداشت هفته سلامت با شرکت 20 نفر از کارکنان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خلخال در سالن اختصاصی تیراندازی مجموعه ورزشی پوریای ولی این شهر برگزار شد، شرکت کنندگان در 2 رشته تیراندازی با تفنگ و تپانچه به اهداف ثابت رقابت کردند.
در رشته تفنگ این مسابقات غلامرضا هادی پور ، داورکاظمی و صاحب علی نوروزی و در رشته تپانچه نیز جهانگیر شیری ، سید وحید یحیی زاده و ابوالفتح کشاورزپور با کسب بیشترین امتیاز به ترتیب در سکوی اول تا سوم ایستادند.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.