اسدالله حسن زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارت ملی هوشمند بدلیل ضریب امنیتی و بانکی در برخی از کشورها معتبر بوده و بعنوان کارت شناسایی معتبر می توان از آن استفاده کرد.
او شفاف سازی را یکی از مهم ترین برنامه های دولت الکترونیک است که در استان اجرایی می شود و گفت: با پایان زمان مقرر برای صدور کارت ملی هوشمند همه خدمات ارائه شده به مردم ، نقل و انتقالات و امور بانکی به وسیله کارت ملی هوشمند انجام می شود.
حسن زاده افزود: افراد واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در صورت مراجعه به نشانی اینترنتی www.ncr.ir و ثبت نام در آنجا ، با هزینه کمتری می توانند کارت ملی خود را هوشمند کنند.
او ادامه داد: شهروندان با شماره گیری # 6090 * 4 * بر روی تلفن‌های همراه خود و بدون مراجعه به دفاتر و مراکز جمع آوری ثبت احوال، با وارد کردن کد ملی خود ، از آخرین وضعیت صدور کارت هوشمند ملی مطلع شوند.
حسن زاده از شهروندانی که موفق به دریافت کارت ملی هوشمند نشده اند خواست به سایت www.ncr.ir یا دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.
وی در زمینه صدور شناسنامه مکانیزه نیز اظهار داشت: با صدور شناسنامه مکانیزه در استان درصد جعل و سواستفاده از این شناسنامه ها به صفر رسیده است.
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.