به گزارش ایرنا، احمد قنبری روز شنبه در جلسه کمسیون کارگری خلخال افزود: با بهره برداری این طرح ها برای دهها نفر ایجاد اشتغال شده و رونق اقتصادی شهرستان را در بخش گردشگری به همراه خواهد داشت.
وی از مجتمع قصرهای چوبی، بام خلخال و پل معلقو .. به عنوان طرح های مهم و بزرگ گردشگری این شهرستان یاد کرد که برای اجرای آنها بیش از 500 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه گذاری می شود.
قنبری از تحقق 90 درصدی مصوبات جلسات اقتصاد مقاومتی خلخال در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: انتظار از مسئولان دستگاه های اجرایی همکاری لازم با مجریان طرح های اقتصاد مقاومتی در جهت رونق کسب و کار و افزایش فرصت های شغلی در این منطقه است.
او با بیان اینکه در سال گذشته سهم این شهرستان برای ایجاد فرصت های شغلی جدید دو برابر سهم تعیین شده کشوری است، اظهار کرد: در حالی که سهم درنظر گرفته شده از سوی تهران برای خلخال ایجاد 738 فرصت شغلی بوده اما برای یک هزار و 380 نفر فرصت شغلی پایدار ایجاد شده است.
وی از اجرای طرح توسعه کارخانه نئوپان خلخال با حمایت استاندار اردبیل خبر داد و افزود:با اجرای این طرح که با پرداخت 500 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از سوی بانک صنعت ومعدن استان صورت می گیرد ضمن افزایش قابل توجه تولیدات کارخانه برای 450 نفر فرصت شغلی جدید فراهم می شود.
قنبری گفت: همزمان بااجرای این طرح پروژه زراعت چوب نیز با هدف تامین خوراک مورد نیاز کارخانه نئوپان خلخال در اراضی مستعد حاشیه رودخانه قزل اوزن اجرا می شود.
خلخال در جنوب اردبیل واقع شده است.
6018/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.