رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: امسال با توجه به اولویت کاری که متناسب با شعار سال در باب رونق تولید تعریف شده تلاش بر این خواهد بود تا واحدهای تولیدی در مسیر توسعه و تحول قرار گیرند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، داود شایقی در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان اردبیل اظهار کرد: ما اولین جلسه ستاد مقاومتی استان اردبیل را در سالجاری در حالی برگزار می‌کنیم که در سال گذشته 27 جلسه با 244 مصوبه برگزار شد به طوری که از دهه فجر سال گذشته که استاندار اردبیل در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان‌ها حضور پیدا کرد قرار بر این شده تا در سالجاری این جلسات تداوم یابد.
وی خاطرنشان کرد: در هر شهرستان قرار است مشکلات اساسی واحدهای تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا مورد بررسی قرار گیرد که از 15 روز آینده مقرر شده تا هر 40 روز یکبار این جلسات در شهرستان‌ها با حضور استاندار و مدیران استانی برگزار شود.
دبیر ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان اردبیل بیان کرد: مصوبات این جلسات به صورت دقیق مورد رصد و بررسی قرار می‌گیرد و امسال با توجه به اولویت کاری که متناسب با شعار سال در باب رونق تولید تعریف شده تلاش بر این خواهد بود تا واحدهای تولیدی در مسیر توسعه و تحول قرار گیرند.

شایقی تصریح کرد: اولویت کار ما بر این است تا با تزریق منابع اعتباری کم بهره تولید و اشتغال رونق مضاعف گرفته و سرمایه‌گذاران با کمترین موانع در تحقق اهداف تعریف شده در استان اردبیل حضور یابند.
وی حمایت از تولید داخلی را بسیار بااهمیت توصیف کرد و گفت: یکی از اولویت‌های اساسی استان در سالجاری فعال کردن واحدهای تعطیل شده، راکد و نیمه فعال است که با احصای مشکلات این واحدها به راحتی می‌توان در این زمینه گام‌های جدی و اساسی برداشت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل به ارائه گزارش مدیران دستگاه‌های اجرایی از برنامه‌های حوزه اقتصاد مقاومتی در جلسات ستاد راهبری اشاره کرد و افزود: در این جلسه نیز مدیران صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و شهرک‌های صنعتی گزارش خود را از فعالیت‌های انجام شده ارائه می‌کنند.
شایقی ادامه داد: تا 15 روز آینده مدیران دستگاه‌های اجرایی فرصت تهیه و ارسال طرح‌ها و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را در سالجاری دارند تا ثبت اطلاعات این طرح‌ها در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی‌ها برای رصد اجرای آنها به انجام برسد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.