به گزارش ایرنا، مهران اوچی اردبیلی روز دوشنبه در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت آب منطقه‌ای اردبیل افزود: در این طرح به دانش‏ آموزان مسائل و چالش‏های اصلی حوزه آب آموزش داده می شود.
او بیان کرد: در این تفاهم نامه ارائه خدمات آموزشی و مشاوره در قالب طرح ملی دانش ‌آموزی نجات آب، انسان و محیط زیست در مدارس استان پیش‌بینی شده است.
اوچی با بیان اینکه این طرح در مقطع اول متوسطه در مدارس استان اردبیل در مدت 9 ماه اجرا خواهد شد، اضافه کرد: طرح داناب به دنبال ایجاد یک ادبیات مشترک با جامعه و به ویژه دانش‌آموزان است تا بتواند به فرهنگ‌سازی مصرف آب و مدیریت و بهینه‌سازی آن کمک کند.
اوچی طراحی، تدوین و چاپ اقلام انگیزشی آموزشی و فرهنگی برای دانش‌آموزان، تهیه جزوه آموزشی ویژه معلمان رابط، برگزاری مسابقه، حضور در جمع دانش‌آموزان و معلمان با هدف آگاه سازی ضرورت مصرف بهینه آب و ارائه راهکارهای لازم برای صرفه‌ جویی در مصرف آب، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای معلمان، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای انتقال مدل‌های مناسب مصرف آب در جامعه و فرهنگ سازی برای تحقق این امر را از جمله برنامه های این طرح ذکر کرد.
رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل ادامه داد: گسترش فرهنگ صحیح حفاظت از منابع آب به ویژه آب های زیر زمینی در جامعه از جمله اهداف طرح ملی داناب است.
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.