‎به گزارش ایرنا ، سرهنگ محمود سلیمانیان روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود:چندین نقطه برای انتقال این پادگان مشخص شده ولی نتیجه نهایی آن مستلزم کار کارشناسی است .
وی اضافه کرد: هنوز مکان مشخصی تعیین نشده و قرار است در باره آن تصمیم گیری شود .
سلیمانیان درباره برنامه های هفته ارتش افزود: دیدار جمعی از کارکنان پایور متحرک با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل،تجدید پیمان با آرمان های امام و شهدای انقلاب ،دیدار با خانواده شهدا،انجام بخشی از طرح های مردم یاری در قالب گرو های پزشکی به مناطق محروم استان ،حضور نمایندگان تیپ در مدارس و دانشگاه ها و رژه نیروی های مسلح از جمله برنامه های هفته ارتش است .
فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل با بیان اینکه ارتش آمادگی مقابله با بحران ها را دارد افزود: ارتش آماده هرگونه مقابله با حوادث غیر مترقبه ،سیل،زلزله و آتش سوزی را دارد و در سل اخیر هم کمک های فراروانی برای سیل زدگان صورت گرفت .
سلیمانیان گفت: ارتش جمهوری اسلامی در سیل اخیر 10 هزا رنفر از نیروهای ارتش برای کمک رسانی حضور دارند .
‎وی با بیان اینکه ارتش مدافع نظام است افزود: ارتش همواره از نظام دفاع کرده و امنیت عمومی را برای مردم در مرزها فراهم کرده است.
فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل بیان کرد: وجه تمایز ارتش جمهوری اسلامی با دیگر ارتش در دنیا اعتقادات و باورهای دینی است که در سایه این اعتقادات و رهنمودهای مقام رهبری موفقیت های زیادی را در خدمات رسانی به نظام و مردم بدست آورده است.
وی افزود: در کنار آموزش های نظامی در ارتش آموزش های عقیدتی بطور مرتب برگزار شده و کلاس های عقیدتی و دینی در ارتش بصورت منظم همواره دایر است.
فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل اظهار داشت : با توکل به خدا ارتش امنیت مرزها را برعهده گرفته و همگام با دیگر نیروهای مسلح تحرکات دشمن را رصد کرده و نگذاشته ذره ای به کشور آسیب و صدمه ای وارد شود.
سلیمانیان بیان کرد: آمادگی نیروهای مسلح و همچنین پشتوانه مردمی باعث شده کشور ما از آسیب های دشمن مصون بماند.
مراسم رژه نیروی زمینی ارتش پنجشنبه روز 29 فروردین ماه برگزار می شود .
7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.