معاون فرهنگی و امور جوانان  ورزش و جوانان استان اردبیل از اجرای 380 برنامه فرهنگی همزمان با هفته ملی جوان در استان اردبیل خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر نگاهی در آستانه هفته جوان و میلاد بابرکت علی اکبر (ع) در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: 60 برنامه در اردبیل و 320 برنامه نیز در شهرستان‌های استان اردبیل در نظر گرفته شده است که پیش بینی می‌کنیم این برنامه‌ها 5 درصد از جوانان استان اردبیل را تحت پوشش قرار دهد.
وی با اشاره به وجود 348 هزار و 12 جوان 15 تا 29 سال در استان اردبیل خاطرنشان کرد: 15 هزار نفر از جوانان استان ار برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته جوان بهره‌مند خواهند شد.
معاون فرهنگی و امور جوانان  ورزش و جوانان استان اردبیل با یادآوری اینکه برنامه‌های امسال هفته جوان در اردبیل با رویکرد گلریزان و با هدف کمک به مناطق سیل‌زده برگزار خواهد شد، بیان کرد: برنامه‌های هفته هفته جوان از 26 فروردین تا اول اردیبهشت ماه در اردبیل برگزار خواهد شد و جوانان استان نسبت به جمع‌آوری کمک به مناطق سیل‌زده اقدام خواهند کرد.
نگاهی ادامه داد: همزمان با 28 فروردین روز میلاد حضرت علی اکبر (ع) آئین بزرگداشت روز جوان برگزار خواهد شد.

وی از رونمایی سند جامع جوانان در این هفته خبر داد و گفت: این سند به دستور استاندار اردبیل و با مشارکت جوانان و اساتید دانشگاه و امور اجتماعی استانداری در اردبیل تدوین شده که با رونمایی از آن در هفته جوان با همکاری و مشارکت ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با امور جوانان عملیاتی خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان  ورزش و جوانان استان اردبیل به پیشنهاد امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان از شورا و شهرداری اردبیل برای نامگذاری یکی از پیاده‌راه‌های شهر اردبیل به نام جوان اشاره کرد و گفت: پیشنهاد کردیم تا پیاده راه بسیج به سمت ارتش که توسط شهرداری ساماندهی شده است به نام جوانان نامگذاری شود که در صورت موافقت شهرداری همزمان با راه‌اندازی این پیاده راه نمایشگاه کاریکاتور سبک زندگی جوان آثار حسین رحمتی در این مسیر برگزار خواهد شد.
نگاهی تصریح کرد: همزمان با این هفته دو خانه جوان در شهرستان‌های خلخال و نمین افتتاح می شود که با مشارکت فرمانداران این شهرستان‌ها نسبت به این امر اقدام شده است.
وی از افتتاح طرح اشتغالزایی زمین چمن مصنوعی با اعتبار 3000 میلیون تومان خبر داد و اظهار کرد: این طرح از محل صندوق کارآفرینی ایجاد شده که از طریق ویدئوکنفرانس با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح خواهد شد.
معاون فرهنگی و امور جوانان  ورزش و جوانان استان اردبیل برگزاری طرح طولانی‌ترین زنجیره کتابخوانان جوان کشور را نیز یادآور شد و بیان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی این برنامه‌ها در هفته جوان برگزار می‌شود و در کنار آن ما شاهد برگزاری طرح هر جوان یک نهال در ورزشگاه علی دایی اردبیل خواهیم بود.
نگاهی رونمایی از موشن‌گرافی و انیمیشن تهیه شده با همکاری و مشارکت سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه ازدواج خبر داد و گفت: همچنین امسال برای اولین بار مسابقه مشاعره و آوازخوانی با مشارکت جوانان اردبیل برگزار می‌شود.
وی به تقارن هفته جوان و روز ارتش اشاره و خاطرنشان کرد: همزمان با این هفته تجلیل از سرباز نمونه به عنوان یکی از بخش‌های جشنواره جوان برتر تعیین شده که قصد داریم از یکی از سربازان نمونه ارتش به مناسبت روز جوان تجلیل کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.