دکتر علی اکبر شکارچی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرکز بهداشتی و درمانی بزرگ با امکانات جدید پزشکی در منطقه قاضیلر خلخال در هفته سلامت افتتاح می شود.
وی از افزایش آمار مراجعان به بیمارستان خلخال در تعطیلات نوروز امسال خبر داد و گفت: در این مدت هفت هزار و 500 نفر به اورژانس بیمارستان مراجعه و تحت درمان سرپایی و یا بستری موقتی قرار گرفتند.
او اظهار داشت: میانگین مراجعه روزانه به اورژانس بیمارستان 400 نفر در تعطیلات نوروز بوده است.
او همچنین به اجرای پروژه احداث پانسیون جدید پزشکان متخصص خلخال در سال جاری اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش تعداد پزشکان متخصص غیر بومی در بیمارستان این شهر این پروژه با پیش بینی احداث هشت واحد پانسیون پزشکان در محوطه بیمارستان احداث خواهد شد.
دکتر شکارچی از نجات جان یک مصدوم حادثه برخورد خودرو با تلاش پزشکان متخصص بیمارستان امام خمینی خلخال در روزهای گذشته خبر داد و گفت: مصدوم حادثه پس از مشاهده حرکت خودرو در سراشیبی یکی از خیابان ها خود را در مقابل خودرو قرار داده و مانع از حرکت خودرو شد که دراثر فشار زیاد وارد شده به زمین افتاده و به شدت مصدوم شده است.
وی افزود: در این حادثه راننده خودرو از نواحی مختلف بدن از جمله قفسه سینه و دنده ها دچار شکستگی شده و مثانه وی پاره شده بود که تلاش پزشکان متخصص ارتوپدی و جراحان بیمارستان امام خمینی موجب نجات جان وی شد.
او اظهار کرد: این مصدوم پس از گذشت یک هفته از وقوع حادثه در بیمارستان بستری بوده و در حال تکمیل دوران درمان است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.