مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: با تاکید استاندار اردبیل و ایجاد اشتغال برای خانواده معظم جانبازان به تعداد 275 نفر از جامعه جانبازان وام خوداشتغالی و مشاغل خانگی پرداخت شده است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، یاسر شاهی در دیار با تعدادی از جانبازان با تبریک فرارسیدن چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز اظهار کرد: ما در حال حاضر افتخار خدمتگزاری به 2 هزار و 954 جانباز را در استان داریم که به نیابت از دولت خدمتگزار سعی می‌کنیم در خدمت خانواده جانبازان باشیم.
وی خاطرنشان کرد: جانبازان ما در اوج ایثار و گذشت سعی کردند حریم‌دار انقلاب اسلامی و عزت و عظمت خط ولایت باشند و امروز با نجابت تمام در صحنه دفاع از انقلاب حضور دارند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل افزود: ما در سال‌های اخیر موفق شدیم تا مجموعه درمانی – ورزشی ایثار را راه‌اندازی کنیم به طوری که در کنار راه‌اندازی یک استخر مجهز سه سالن ورزشی نیز در اختیار جانبازان قرار گرفته است.

شاهی بیان کرد: در این مدت با همراهی مسئولان استان بیش از 3 هزار مورد عیادت از جانبازان و خانواده‌های آنها انجام شده که در این عیادت‌ها سعی کردیم تا مشکلات جانبازان را در حد وسع و توان خود برطرف کنیم.
وی گفت: به دلیل محدودیت جذب و استخدام دولتی همچنان مشکلاتی را در بکارگیری فرزندان جانبازان داریم که از همین روی با دستور مقام عالی استان پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی به جانبازان با نرخ سود پائین در حال انجام است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل ادامه داد: همزمان با روز جانباز برنامه‌های گرامیداشت این جامعه ایثارگر برگزار خواهد شد و ما نیز به میمنت این ایام علاوه بر سرکشی در رفع نیازمندی متنوع جانبازان تلاشی فراگیر خواهیم داشت. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.