فرماندار اردبیل گفت: اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه نشان از کینه‌توزی استکبار بر ضد امین‌ترین نیروی انقلابی است که دشمنان در این حرکت خود نیز همچون گذشته ناکام می‌مانند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، جواد زنجانی در دیدار با سپاهیان اردبیل که با حضور جمعی از اعضای شورای تامین، اداری و مدیران استانی برگزار شد، با تبریک ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار کرد: سپاهیان مخلص ما با پیمودن راه و مرام سیدالشهدا در حقیقت پاسدار حریم و امنیت کشور هستند و همواره در صحنه‌های مختلف اوج ایثار و جانفشانی خود را به نمایش گذاشتند.
وی با اشاره به اقدام خبیثانه آمریکا در قرار دادن سپاه در ردیف گروه‌های تروریستی خاطرنشان کرد: این اقدام استکبار جهانی نشان از عمق کینه‌توزی آنها علیه سپاه است در حالی که خود آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر، حامی تروریست و حتی به عنوان کشور تروریست‌پرور مشهور و مشهود است.

رئیس شورای تامین شهرستان اردبیل افزود: همانطوری که امام راحل تاکید داشتند اگر سپاه نبود کشور نیز نبود و ما امنیت و آرامش و همدلی در کشور را مرهون سپاه و حضور منسجم مردم در پشتیبانی از این نیروی مخلص الهی هستیم.
زنجانی بیان کرد: سپاه مایه آرامش خاطر دوستان و اسباب وحشت دشمنان است و حمایتی که مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و سایر مسئولان کشور از سپاه انجام داده است نشان انسجام داخلی و جایگاه ملی و حتی فراملی سپاه است که در صحنه‌های مختلف آزمون شایسته‌ای را پس داده است.

وی به حرکت مذبوحانه ترامپ در تروریست خواندن نیروهای سپاه اشاره کرد و گفت: ترامپ با این حرکت نه تنها عمق کینه‌توزی خود را از انقلاب و مسئولان نشان داد بلکه زمینه تسریع شکست خود را در منطقه فراهم آورد.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل نیز سپاه را مردمی‌ترین نیرو در عرصه جهانی توصیف کرد و گفت: سپاه همواره در کنار مردم بوده و هیچ لحظه‌ای از خط انقلاب و مردم عدول نکرده و در عرصه‌های مختلف سعی کرده با احساس مسئولیت به وظیفه خطیر خود عمل کند.
حجت‌الاسلام حسین نوری خاطرنشان کرد: هم در دوران دفاع مقدس و هم عمران و سازندگی کشور و اکنون نیز در عرصه اقتصادی سپاه با توانی مضاعف در میدان حاضر است تا انقلاب را از برهه‌ها و عرصه‌های سخت و دشوار به شایستگی و به سلامت عبور دهد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.