به گزارش ایرنا ، رضوان صادقی روز دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خلخال افزود: با حمایت های لازم از سرمایه گذاران از جمله اعطای تسهیلات سرمایه در گردش و همچنین رفع موانع و مشکلات تولید، برای فعال شدن بقیه واحدها نیز تلاش می شود .
وی گفت: هم اکنون 151 نفر در واحدهای صنعتی فعال این شهرک مشغول به کارند که با راه اندازی واحدهای غیر فعال زمینه بازگشت دوباره کارگران به سرکار قبلی و نیز ایجاد زمینه اشتغال جدید در واحدها فراهم خواهد شد.
صادقی اظهار کرد: با توجه به افزایش درخواست بخش خصوصی برای راه اندازی واحدهای تولیدی در این شهرک و محدودیت زمین ، اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی ضروری است.
او با بیان اینکه عملیات احداث زیر ساخت های ناحیه صنعتی هشجین بزودی آغازمی شود گفت: با صدور مجوز از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل برای راه اندازی شهرک صنعتی شماره 2 خلخال در منطقه گزاز این شهرستان زمینه برای راه اندازی این شهرک در سطح 100هکتار فراهم می شود.
واحدهای تولیدی و صنعتی احداث شده در شهرک صنعتی خلخال 64 واحد بوده که از این تعداد 38 واحد در سال های گذشته مورد بهره برداری قرار گرفته است.
از تعداد 26 واحد احداث شده و یا در حال احداث این شهرک عملیات ساختمانی 18 واحد صنعتی به پایان رسیده 4 واحد در حال نصب و تجهیز ماشین آلات بوده ،18 واحد در مرحله نصب سوله ،4 واحد راکد و یک واحد نیز نیمه کاره رها شده است .
خلخال در جنوب اردبیل واقع شده است.
6018/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.