جواد زنجانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تحقق این شعار عزم جدی در دولت وجود دارد و مطابق آن تمام دستگاه های اجرایی مکلف به اجرا و تحقق شعار سال هستند.
وی با اشاره به نقش رسانه ها در بستر سازی رونق تولید بیان کرد: رسانه ها در زمینه رقابت پذیری ،جلب مشارکت مردم و شفاف سازی اقتصادی می توانند نقش موثری را ایفا کنند چرا که با نقد منصفانه و پویای رسانه ها می توان جلوی نابرابری های اقتصادی را گرفت.
فرماندار اردبیل با بیان اینکه پنج هزار و 629 نفر با اجرای پروژه های اشتغالزایی در این شهرستان صاحب شغل شدند افزود: سال گذشته تعهد شهرستان اردبیل از اشتغال 20 هزار نفری استان به تعداد 6 هزار و 614 نفر بود که بیش از 84 درصد آن محقق شد.
وی اضافه کرد: بیشترین میزان اشتغال مربوط به ادارات صنعت، معدن و تجارت، کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی ، اداره راهداری، میراث فرهنگی ، ورزش و جوانان و بهزیستی است.
فرماندار اردبیل با اشاره به اجرای چهار طرح تولیدی و گردشگری بزرگ در اردبیل گفت: طرح توسعه آرتاویل تایر ،طرح تولید باتری اشجع ، کارخانه الکل طبی و پل معلق تمام شیشه ای بخش هیر چهار طرحی هستند که از پیشرفت قابل قبولی برخوردار هستند و با بهره برداری آنها در سالجاری تحولی در ارتباط با اشتغالزایی و رونق اقتصادی اردبیل ایجاد خواهد شد.
وی از افتتاح آزمایشی فاز اول کارخانه نساجی ستاره اردبیل خبر داد و گفت: با تکمیل فاز اول و دوم این مجموعه میزان اشتغالزایی آن حدود به 2 هزار نفر می رسد.
فرماندار اردبیل درباره تعطیلی طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل اظهار داشت: این نیروگاه به سبب مشکلات بانکی و منابع ارزی دچار مشکل شده و مسئولان استان بدنبال حل این مشکل و از سرگیری فعالیت عمرانی این نیروگاه هستند.
زنجانی بیان کرد: با تکمیل این مجموعه بالای 450 مگاوات برق به میزان تولیدات برق استان اردبیل اضافه خواهد شد.
وی گفت: در حال حاضر 140 واحد تولیدی و صنعتی راکد در اردبیل وجود دارد که برای فعال شدن آنها تلاش می شود.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.