علی ملکی ، رییس واحد مهندسی بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ،درمانی خلخال روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بیشترین میزان مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف شده از اماکن تهیه و توزیع مواد پروتئینی ، لبنیات و گوشت گرم مرغ می باشد.
وی از افزایش 2 برابری بازرسی اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی توسط گروه های بازرسی بهداشت محیط و گروه های بازرسی مشترک ویژه نوروز در مقایسه با نوروز سال قبل خبر داد.
او اظهار داشت: در تعطیلات نوروز امسال با اجرای طرح ضربتی و تشدید سلامت جامع نوروزی 850 مورد بازرسی از بازار خلخال صورت گرفته و نتیجه این کار شناسایی و تشکیل پرونده تخلف بهداشتی برای 15 واحد صنفی متخلف و معرفی آنها به اداره تعزیرات حکومتی است.
ملکی گفت: در بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد شدنی ماموران بهداشت محیط خلخال موفق به کشف 160 کیلوگرم گوشت مرغ گرم فاسد و تاریخ مصرف گذشته از یک واحد مرغ فروشی متخلف شدند که صاحب این واحد علاوه بر معرفی به تعزیرات به عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی به مراجع قضایی شهرستان نیز معرفی شد.
او افزود: تشویق بازاریانی که در تعطیلات نوروز موازین بهداشتی را رعایت و در ارتقای سطح سلامت جامعه تلاش کرده اند در دستور کار دانشکده علوم پزشکی این شهرستان قرار گرفته و از این افراد تجلیل خواهد شد.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.