رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: ریزش سنگلاخ‌ها در محور اردبیل – سرچم هیچ تلفاتی جانی و خسارت مالی به همراه نداشته است.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سیدحجت فتاحی در جریان بازدید از اعضای کارگروه مدیریت بحران از محور اردبیل – سرچم اظهار کرد: به دنبال بارش‌های اخیر بخشی از کوه‌های محور اردبیل – سرچم دچار ریزش شده که اوایل صبح به محض اطلاع راهداران در منطقه حاضر شده و در کمتر از یک ساعت مسدودیت مقطعی سرچم را برطرف کرده و نسبت به روان ساختن جریان ترددهعا اقدام کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: در این شرایط از رانندگان انتظار داریم تا با سرعت مطمئنه و با رعایت نکات ایمنی در جاده‌ها تردد کنند تا حادثه ناگواری در محورهای مواصلاتی استان رخ ندهد.
رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل در حال حاضر باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.
فتاحی بیان کرد: فردا همزمان با روز طبیعت تردد کامیون‌ها و وسایط نقلیه سنگین در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است و هموطنانی که برای گردش در طبیعت در محورهای مواصلاتی تردد خواهند کرد با سرعت مطمئنه و رعایت مقررات از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز اظهار کرد: اکیپ راهداری استان با تمام امکانات و تجهیزات از اوایل صبح در محور اردبیل – سرچم حاضر شده و محل ریزش سنگلاخ‌ها را مورد بررسی قرار داده و نسبت به رفع نقاط حادثه‌خیز اقدام کردند.
علی رحمتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به غیر از محور خلخال – پونل که همیشه در این ایام با ریزش احتمالی بهمن مسدود است هیچ مشکلی در تردد محورها و مسیرهای مواصلاتی وجود ندارد.
مدیر کل مدیریت بحران استان اردبیل نیز گفت: امسال به دلیل شرایط جوی خاص تمام دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران به حال آماده باش درآمده‌اند ولی تاکنون هیچ حادثه ناگواری در سطح استان اردبیل رخ نداده است.
فرهاد عبدالعلیپور با بیان اینکه هیچ طغیان رودخانه و جاری شدن سیلی در سطح استان تا این لحظه گزارش نشده است، تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی وزش تندبادهای شدید در روزهای آینده از هموطنان انتظار می‌رود از حضور در کنار اجسام معلق به ویژه تابلوها، درختان کهنسال و ... پرهیز کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.