مدیر کل تببلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: 12 فروردین یادآور حماسه بزرگ ملت ایران در تثبیت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و تبلور مردم‌سالاری دینی است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده در آستانه 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های یوم‌الله 12 فروردین در اردبیل اظهار کرد: این روز بزرگ مردم ایران با حضور شگفت‌انگیز در پای صندوق‌های رای به نظامی آری گفتند که پایه‌های آن حاکمیت الهی و حضور همواره و همیشگی مردم بوده که در این 40 سال نمود و نشانه‌هایی از آن را به عینه می‌بینیم.
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با نفی استکبار در این 40 سال کوشیده است بزرگترین اتفاق قرن را در رسیدن به استقلال و آزادی کامل برپایه جمهوریت و اسلامیت به نمایش بگذارد که در این مسیر به رغم فراز و نشیب‌های گوارا و ناگوار توانسته است به استحکام و صلابت و قوام واقعی دست پیدا کند.
سرپرست اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود: شکل‌گیری جمهوری اسلامی ایران اسباب نفرت و غضب دشمنان را در رویارویی با حقانیت فراهم کرده و خوشحال هستیم که در گام دوم انقلاب که در طلیعه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته کشور ما توانسته است حرکتی روبه جلو در رسیدن به پیشرفت و تعالی را طی کند.

ستوده بیان کرد: در 12 فروردین سال 58 بود که با حضور گسترده مردم حقانیت جمهوری اسلامی ایران به اثبات رسید و مسیری که با سختی‌ها و دشواری‌ها در این 40 سال عبور کردیم امروز نه تنها اسباب عزت همه مسلمانان جهان است بلکه مایه فخر و مباهات برای نسل‌های آینده نیز به شمار می‌رود.
وی ضرورت گرامیداشت این ایام را یادآور شد و تصریح کرد: شایسته است در این روزهای سختی که با تهاجم گسترده استکبار جهانی روبرو هستیم بیش از گذشته شان و منزلت نظام الهی و ارزشی خود را پاس بداریم و بار دیگر به دشمنان و ایادی استکبار نشان دهیم که جمهوری اسلامی ایران زنده و بالنده در مسیر حرکت خوود توفنده‌تر به پیش می‌رود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.