رامین معبودی روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون 6 محموله کمک های مردمی و هلال احمر استان اردبیل شامل موکت ، پتو و اقلام خوراکی تازه و دارای ماندگاری زیاد به استان های آسیب دیده از سیل ازجمله گلستان ، مازندران ، لرستان و خوزستان ارسال شده است.
وی اظهار کرد: چهار محموله از این اقلام کمکی توسط انبارهای هلال احمر استان اردبیل و 2 محموله نیز از سوی مردم نیکوکار این استان تامین شده است.
وی افزود: پنجمین محموله این کمک ها یک کامیون تریلر شیر پاکتی پاستوریزه با ماندگاری 6 ماهه و دوغ و آب میوه تازه به مجموع وزن 10 تن و ارزش 592 میلیون ریال بود که از سوی یک فرد نیکوکار اردبیلی تهیه شده و امروز به آسیب دیدگان از سیل در استان لرستان ارسال گردید.
وی ششمین محموله را نیز شامل 200 تخته موکت دانست که از اقلام موجود در انبارهای هلال احمر استان اردبیل تامین و امروز به استان خوزستان ارسال شد.
معبودی همچنین مجموع کمک های نقدی مردم استان اردبیل به سیل زدگان تا دهم فروردین امسال را بیش از 380 میلیون ریالا ذکر و یادآوری کرد: 280 میلیون ریال از این میزان فقط به کمک های نقدی مردم این استان واریزی به صندوق های هلال احمر در مقابل نمازهای جمعه و بعضی مکان های عمومی مربوط می شود و 100 میلیون تومان نیز ازسوی یک فرد خیر اردبیلی بطور نقدی امروز در اختیار این جمعیت قرار گرفته است.
او ادامه داد: مردم نیکوکار استان اردبیل کمک های نقدی زیادی را نیز به حساب 99999 واریز کرده اند که از جمعیت هلال احمر کشور خواسته ایم آمار دقیق آن را طی چند روز آینده اعلام کنند.
وی با اشاره به وقوع بحران سیل در پهنه وسیعی از کشورمان افزود: از دیروز تمام نیروهای هلال احمر استان اردبیل در وضعیت نارنجی به سر می برند.
وی خاطر نشان کرد : هلال احمر استان اردبیل به استان های درگیر هرگونه حوادث طبیعی اعلام کرده که برای اعزام نیروهای امدادی به هر نقطه ای از کشورمان آمادگی کامل دارد ولی تاکنون از سوی این استان ها اعلام نیاز نشده است.
6019/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.