به گزارش ایرنا ، محمدرضا شایقی روز سه شنبه در جریان بازدید از جاده ارتباطی خلخال - اسالم افزود: در تلاش هستیم تا با افزایش زمینه های همکاری مسئولان گردشگری 2 شهرستان خلخال و تالش بسیاری از مشکلات موجود بر سرراه بخش گردشگری را برطرف کنیم.
وی اضافه کرد: پس از برگزاری چند جشنواره مشترک با همکاری مسئولان تالش در خلخال و تجربه خوب کسب شده در این زمینه، برای افزایش همکاری در توسعه صنعت گردشگری در مسیر ارتباطی خلخال به اسالم تلاش می شود.
شایقی گفت: محور همکاری مشترک مسئولان 2 شهرستان در بهار امسال رفع موانع گردشگری از جمله مرمت راه های ارتباطی ، ایجاد امکانات رفاهی بین راهی گردشگری ، نظارت بر اماکن گردشگری و غذاخوری های بین راهی ، زمینه سازی برای استفاده از ظرفیت تشکل های مرد نهاد برای پاکسازی جاده های ارتباطی از زباله ها و حفاظت از طبیعت زیبای منطقه خواهد بود.
دبیر ستاد خدمات سفر خلخال با اشاره به وجود ناهمواری های بسیار در جاده ارتباطی خلخال به اسالم بویژه در حوزه استحفاظی استان گیلان گفت: در حال حاضر مرمت و بهسازی این جاده مهم ترین اولویت در آینده نزدیک خواهد بود.
راه ارتباطی 70 کیلومتری خلخال به اسالم از جمله راه های زیبای گردشگری کشور محسوب می شود و همواره مورد توجه گردشگران بی شماری از مناطق مختلف کشور است.
خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان قرار دارد.
6016/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.