به همت انجمن مهر امید از سازمان های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، دومین جشن نوروز سبز ایردموسی برگزار شد.
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، اسماعیل اسیرغم مدیر اجرایی جشن نوروز سبز ایرموسی با بیان اینکه این جشن به منظور ایجاد نشاط اجتماعی و معرفی ظرفیت های گردشگری و طبیعی این شهر برگزار می شود، افزود: شهر ایردموسی به عنوان شهر سبز دارای ظرفیت های طبیعی است که نیازمند معرفی به مسافران و گردشگران است و این کار نیازمند مشارکت همه فعالان و دوستداران استان است.
وی با بیان اینکه این جشن با حضور حدود هزار نفر برگزار شد، افزود: حضور پر شور مردم شهر ایردموسی، مسافران، فعالان هنری، فرهنگی، مدنی و اجتماعی قابل توجه و تقدیر بود.
عضو انجمن مهر امید با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد در معرفی بهتر استان استفاده شود، ادامه داد: باید نهادهای عمومی دولتی و غیر دولتی، سازمان های مردم نهاد را بازوی اجرایی خود بدانند.
اسیرغم افزود: سازمان های مردم نهاد با کمترین هزینه، بهترین برنامه ها را اجرا می کنند.
مدیر اجرایی دومین جشن نوروز سبز تصریح کرد: این جشن با حمایت شورای اسلامی شهر وشهرداری ایردموسی، اداره کل ورزش و جوانان استان، دفتر امور اجتماعی استانداری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و فرمانداری سرعین برگزار شد.
یادآور می شود این جشن با حضور بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد و اجرای زنده موسیقی، تکم گردانی، نمایش طنز، مصاحبه با یدالله اکبری بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و تیم استقلال از برنامه های این جشن بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.