رامین معبودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 11 مورد از این حوادث برف و کولاک ، 28 مورد تصادفات جاده ای و چهار مورد هم مراجعه حضوری بوده است.
وی با اشاره به اینکه تعداد حادثه دیدگان در این حوادث 2 هزار و 309 نفر بوده اظهارداشت: 2 هزار و 204 نفر در برف و کولاک، 101 نفر در تصادفات جاده ای و چهار نفر هم مراجعه کننده حضوری می بود که توسط عوامل جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.
معبودی گفت: در این حوادث 74 نفر مصدوم شدند که سه نفر در برف و کولاک، 67 نفر در تصادفات جاده ای و چهار نفر از مراجعه کنندگان حضوری بودند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: 17 نفر از مصدومان حوادث جاده ای و 3 نفر از مراجعه کنندگان توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی انتقال یافته و 10 نفر از مصدومان هم به صورت سرپایی درمان شدند.
او افزود: جمعیت هلال احمر استان برای امدادرسانی به این حوادث با 56 تیم عملیاتی ، 197 نیروی امدادی، 42 دستگاه خودرو آمبولانس، 21 دستگاه خودرو ست نجات و 2 خودرو پشتیبانی به یاری هموطنان شتافت.
اردبیل جزو 10 استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می رود و هر از گاهی بروز حادثه هایی مانند زمین لرزه ، رانش زمین ، سیل ، خشکسالی ، صاعقه ، طوفان ، سرمازدگی ، برف سنگین ، سرما و یخبندان شدید خسارت ها و تلفات های زیادی بر جای می گذارد.
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.