دکتر علی اکبر شکارچی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در راستای اجرای طرح تشدید سلامت نوروزی در 10 روز تعطیلات نوروز امسال با تلاش ماموران واحد مهندسی بهداشت محیط این دانشکده کشف و از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی جمع آوری شد.
وی با بیان اینکه در این مدت 562 مورد بازرسی از اماکن تهیه توزیع مواد غذایی توسط ماموران بهداشت محیط صورت گرفته ، گفت: متصدیان و صاحبان اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد به مردم پس از تشکیل پرونده برای پیگیری قاتونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
دکتر شکارچی از افزایش سطح خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به مراجعان بیمارستان و اورژانس خلخال در تعطیلات نوروز امسال خبر داد و اظهار داشت: با افزایش تعداد پزشکان اورژانس از یک به سه پزشک متخصص و عمومی مشکل نوبت دهی و انتظار برای معاینه پزشکی برای بیماران و مراجعان بیمارستان حذف شد.
او با بیان اینکه هم اکنون 2 پزشک عمومی و یک پزشکی متخصص طب اورژانس به مراجعان بخش اورژانس بیمارستان خلخال ارائه خدمت می کنند، افزود: در تعطیلات نوروز امسال هزار و 418 نفر به اورژانس بیمارستان امام خمینی مراجعه کرده اند.
به گفته وی ، از این تعداد 138 نفر در این مرکز آموزشی و درمانی بستری و سایر مراجعان پس از معاینات پزشکی ، آزمایشگاهی و درمانی مرخص شدند.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.