مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ‌در سال‌جاری و با همکاری و مشارکت هیأت‌ ورزش‌های همگانی بیش از 930 برنامه با هدف توسعه و ترویج ورزش‌های عمومی و همگانی در استان اردبیل برگزار شده است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهرام آقاخانی در جلسه رؤسای هیأت‌های ورزشی با قدردانی از تلاش یک ساله رؤسا، نایب رئیسان و دبیران هیأت‌های ورزشی استان اردبیل اظهار کرد: ‌در سالی که پشت سر گذاشتیم به رغم همه فراز و نشیب‌ها و مشکلاتی که با آن روبه‌رو بودیم، با تلاش و همکاری مسؤولان و رؤسای هیأت‌های ورزشی موفق شدیم در رشته‌های مختلف در سطح ملی، آسیایی و حتی جهانی خوش بدرخشیم.
وی با بیان اینکه برخی از اتفاقات مبارک در حوزه ورزش زمینه توسعه روزافزون را برای فعالیت‌های پیش رو مهیا کرده است،‌ تصریح کرد: ما هم در بعد همگانی و هم ورزش قهرمانی تلاشی مستمر انجام دادیم به طوریکه یکی از اولویت‌های ما در سال‌جاری توسعه ورزش‌ همگانی در بین گروه‌های سنی مختلف و اقشار جامعه بوده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در برگزاری رویدادهای مختلف ورزش همگانی که در مجموع در سال‌جاری 930 برنامه در این راستا اجرایی و عملیاتی شد،‌ ما از همراهی و همکاری خوب شهرداری،‌ شورای شهر و مجموعه‌های دیگر استفاده کردیم به طوریکه در اکثر پارک‌ها ورزش‌های صبحگاهی دایر شد.
آقاخانی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ‌در سال‌جاری و برای حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا 14 نفر از ورزشکاران این استان حضور پیدا کردند که ماحصل آن کسب چهار مدال طلا و سه مدال نقره بوده است.
وی بیان کرد: ما جز چهار یا پنج استان برتر کشور در کسب موفقیت مسابقات آسیایی بودیم به طوریکه در رویداد پاراآسیایی نیز ورزشکاران این استان خوش درخشیدند.

آقاخانی اضافه کرد: 31 نفر از ورزشکاران این استان در مسابقات جهانی حضور پیدا کردند که 19 نفر از آنها موفق به کسب مدال شدند.
وی به حضور 25 نفر از ورزشکاران این استان در مسابقات آسیایی با کسب 9 مدال طلا، ‌نقره، برنز و همچنین اعزام 145 نفر به مسابقات بین‌المللی و جهانی خبر داد و خاطر نشان کرد: 140 نفر از این ورزشکاران در مجموع موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شدند.

آقاخانی به حضور 120 نفر از ورزشکاران، مربیان و داوران استان در اردوهای تیم ملی اشاره کرد و گفت:‌ ما در 278 مورد میزبان مسابقات باشگاهی و لیگ‌های کشور بودیم به طوریکه در سال‌جاری 235 نفر از ورزشکاران این استان به مسابقات جهانی و بین‌المللی نیز اعزام شدند.

وی به کسب عناوین انفرادی با تلاش 611 نفر از ورزشکاران در رویدادهای مختلف ورزشی اشاره کرد و افزود: در سال‌جاری پنج معاون وزیر و 35 رئیس فدراسیون‌ها به اردبیل سفر کرده که ماحصل این سفرها حل بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها بوده است.
در این جلسه رئیس هیأت شمشیربازی استان اردبیل نیز به نمایندگی از رؤسای هیأت‌های ورزشی به مشکلات، کمبودها و نارسایی‌های هیأت‌های ورزشی استان به ویژه در اعزام تیم‌ها و نفرات ورزشی به رویدادها و مسابقات ملی و بین‌المللی اشاره کرد و ادامه داد: اکثر هیأت‌های ورزشی در سال 97 ایام سختی را سپری کردند به طوریکه توان پرداخت منابع مورد نیاز برای اعزام ورزشکاران به مسابقات را نداشتیم و برخی از ورزشکاران ما با هزینه خود به این رقابت‌ها اعزام شدند.
هادی صباغی اظهار کرد: متأسفانه نبود اسپانسر و حامیان مالی اکثر هیأت‌های ورزشی را در مضیقه گذاشته و ما به معنای واقعی توان خرید برخی از تجهیزات و امکانات را در رشته‌های ورزشی نداریم و امیدواریم در سال آینده نمایندگان مجلس و دولتمردان دست ما را بگیرند.
در پایان این مراسم با قدردانی از تلاش رؤسا و نایب رئیسان هیأت‌های ورزشی،‌ از تعدادی از خبرنگاران حوزه ورزشی نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.