‌ با ورود سامانه ناپایدار جوی به استان دمای هوا تا ۱۰ درجه کاهش یافته و برش باران و برف رخ می‌دهد. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و اطلاع رسانی‌های قبلی، وزش باد تند تا نسبتا شدید به ویژه در مناطق مرکزی استان طی امروز نیز تداوم خواهد داشت. 
وی اضافه کرد: امروز سامانه ناپایدار جوی وارد استان خواهد شد که با نفوذ این سامانه آسمان تمام مناطق استان ابری شده و تا روز چهارشنبه هفته جاری به صورت متناوب موجب بارش در سطح استان می‌شود. 
به گفته محمدی بارش برای مناطق شمالی استان به صورت باران و در مناطق مرکزی و جنوبی از روز دوشنبه به صورت باران و برف خواهد بود.     وی اضافه کرد: مقدار متوسط بارش باران بین 5 تا 15 میلیمتر و مقدار بارش برف تا 15 سانتیمتر و در ارتفاعات و کوه‌ها تا 30 سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود. 
مدیرکل هواشناسی استان ادامه داد: از عصر امروز نیز دمای بین 8 تا 10 درجه سلسیوسی کاهش خواهد داشت بطوریکه انتظار می‌رود در روز سه‌شنبه آخر سال در مناطق مرکزی و جنوبی بارش برف تا عصر این روز ادامه داشته باشد.     در جاده‌های مواصلاتی و گردنه‌های استان بارش برف و باران و تشکیل مه این مناطق را تحت تأثیر قرار خواهد داد و این سامانه روز چهارشنبه از استان خارج می‌شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.