به گزارش ایرنا ، رامین معبودی روز چهارشنبه در مانور آغاز ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی افزود: در طرح امداد و نجات نوروزی 2 هزار و 244 نفر روز از نجاتگران در پایگاه های امداد و نجات در استان حضور خواهند داشت.
وی هدف جمعیت هلال احمر را کاهش تلفات در سفرهای نوروزی دانست و گفت: عوامل جمعیت هلال احمر استان از 25 اسفند تا 17 فروردین در آماده باش خواهند بود تا در کمترین زمان ممکن به حادثه دیدگان امدادرسانی شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در طرح دیگری نیر با عنوان طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در خدمت هموطنان می باشد، افزود: 1386 نفر روز از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان در 15 پست ثابت در ورودی شهرها نیز به ارائه خدمات خواهند پرداخت.
معبودی همچنین از افزایش 2 دستگاه خودرو ست نجات به مبلغ حدود 40 میلیارد ریال به ناوگان خودروی خبر داد.
معاون امور عمرانی استانداری اردبیل نیز در این مانور گفت: در تعطیلات نوروزی تمام دستگاه های فرهنگی، خدماتی، امنیتی و انتظامی استان برای ارائه خدمات به هموطنان در حالت آماده باش هستند.
بهروز ندایی با اشاره به اینکه دنبال ارائه خدمات مطلوب به مسافران در طول تعطیلات هستیم، افزود: مراکز اقامتی، تفریحی و گردشگری را آماده کرده ایم و از متولیان امور خواسته ایم تا خدمات با کمترین ضعف ممکن ارائه شود.
وی با اشاره به اینکه مشکل خاصی برای پذیرش مسافران داخلی و خارجی نداریم، ادامه داد: استان اردبیل برای استقبال از مسافران نوروزی آماده است و کمبودی در این زمینه نداریم.
استان اردبیل به دلیل دارا بودن آب و هوای مناسب مقصد سفرهای نوروزی مردم استان های مختلف کشور است.
6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.