شهردار اردبیل گفت: میوه شب عید در 32 غرفه شهری عرضه می‌شود تا هموطنان نسبت به تأمین نیاز خود در روزهای پایانی سال اقدام کنند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه ستاد تنظیم بازار در استانداری اردبیل اظهار کرد: ما به مانند سال‌های گذشته و در یک مکانیزم مشخص از طریق سازمان حمل و نقل و میوه و تره‌بار تلاش می‌کنیم تا با همکاری تعاون روستایی سیب و پرتقال مورد نیاز مردم را به قیمت مناسب و مصوب عرضه کنیم تا مردم به راحتی بتوانند نیاز خود را در این زمینه تأمین کنند.

وی تصریح کرد: در روزهای آینده و در بیش از 32 نقطه شهر چادرها و ایستگاه‌ها نصب خواهد شد تا از روز 25 اسفندماه عرضه میوه شب عید را اعم از سیب و پرتقال شاهد باشیم تا هموطنانمان به راحتی بتوانند نیاز خود را تأمین کنند.
شهردار اردبیل گفت: قرار شده با در نظر گرفتن هزینه‌های مربوط به حمل و حضور و مشارکت مجموعه پرسنل شهرداری برای عرضه میوه شب عید براساس توافق انجام شده، مبالغ پرداخت شده تا ما بتوانیم در روزهای آینده میوه شب عید را به شکل مناسب توزیع کنیم.
در این جلسه مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل نیز افزود: ‌ما با بررسی قیمت‌های عمده‌ فروشی و خرده فروشی در سطح شهر نسبت به نرخ‌گذاری برای پرتقال و سیب عرضه شده، اقدام کردیم به طوریکه نرخ پیشنهادی ما شش هزار و 500 تومان برای سیب و چهار هزار تومان برای پرتقال است که این مبلغ به شکل نهایی و با در نظر گرفتن تمام هزینه‌های حمل و نقل و عرضه اعمال شده و مردم با این نرخ می‌توانند سیب و پرتقال مورد نیاز خود را خریداری کنند.

میرزاحسینی بیان کرد: ما حتی بیشتر از سال قبل نسبت به تأمین سیب و پرتقال مورد نیاز اقدام کردیم و امیدواریم با توجه به ممنوعیت صادرات این محصولات بتوانیم هم در تأمین پرتقال به میزان مشابه سال قبل و هم سیب که 40 درصد افزایش ذخیره‌سازی را شاهد بودیم، نیاز بازار را به خوبی تأمین کنیم.
وی تاکید استاندار اردبیل را بر عرضه این محصولات حتی به قیمت پایین‌تر برای دسترسی عموم مردم به میوه شب عید اضافه کرد: قطعاً براساس بخشنامه ستاد تنظیم بازار و رقم اعلام شده، ما توزیع میوه را از 25 اسفندماه در ایستگاه‌های تعریف شده، شروع می‌کنیم و عملیات بارگیری و حمل میوه‌های شب عید به سرعت انجام خواهد شد.
مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل ادامه داد: مباشرت لازم در این زمینه توسط دستگاه‌های دخیل و با اجرت و نرخ مصوب در تأمین هزینه‌های حمل و نقل پیش‌بینی شده که امیدواریم براساس تجربه سال‌های گذشته با رفع نواقص احتمالی زمینه و بستری را فراهم کنیم تا بهترین و مطلوب‌ترین میوه در بازار عرضه شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.