به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین حسین روحانی‌ نژاد روز یکشنبه در آیین معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود: در مدیریت جدید سازمان اوقاف و امور خیریه فصل جدیدی در فعالیت ‌ها گشوده شده و توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی از جمله اشتغال و احیای وقف از اولویت های این سازمان است.
وی گفت: آثار و منافع موقوفات باید برای مردم مملوس باشد ، این کار باعث رغبت به وقف شده و موقوفات در جامعه افزایش می یابد.
وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنند تا فرهنگ وقف در جامعه ساری و جاری گردد، اضافه کرد: متاسفانه در سده های گذشته آن طور که باید به موضوع وقف توجه جدی نشده است.
معاون امور استان های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: امروز تدوین دانشنامه وقف یکی از نیازهای اساسی حوزه وقف است و امیدواریم با همکاری اندیشمندان و صاحبنظران شاهد تدوین دانشنامه وقف باشیم.
او افزود: اگر وقف در کشور ساری و جاری گردد بسیاری از مشکلات کنونی جامعه حل می شود و هیچ فقیر و تهیدست و مستضعفی در جامعه پیدا نمی شود.
در این آیین از زحمات حجت الاسلام اکبر قیامی تقدیر و حجت الاسلام مهدی ستوده به عنوان سرپرست جدید اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل معرفی شد.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.