فرماندار اردبیل از ثبت 5 هزار و 629 شغل در پنجره واحد استان خبرداد و گفت: شهرستان اردبیل بیش از 84 درصد از تعهدات خود را در بحث اشتغالزایی محقق کرده است. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، جواد زنجانی در نشست با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: شهرستان اردبیل 84 درصد به تعهدات خود نسبت به ایجاد 20 هزار شغل در استان عمل کرده است. 
فرماندار اردبیل با اشاره به اداراتی که بیشترین تعهدات را در ایجاد اشتغال داشته اند، ادامه داد: به ترتیب ادارات صنعت، معدن و تجارت، کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی ، اداره راهداری، بیشترین تعهدات را داشته اند. 
وی با اشاره به تسهلات ارائه شده در راستای تقویت طرح‌های اقتصادی ادامه داد:  اعتبارات اشتغال روستایی با بهره چهار درصد در مناطق مرزی ، شش درصد در مناطق غیر مرزی 10 درصد در مناطق روستایی کمتر از 10 هزار نفر به استان‌ها ابلاغ شده است. 
زنجانی با اشاره به اینکه تاکنون 350 میلیار ریال تسهیلات فراگیر و 190 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار شهرستان اردبیل به متقاضیان پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: طرح های اشتغال اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های مختلف اردبیل مشخص شده و دستگاه های اجرایی موظف هستند اقدامات لازم را در راستای ایجاد اشتغال در حوزه های مختلف انجام دهند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.