با رأی اکثریت اعضای شورای شهر اردبیل لایحه متمم 380 میلیارد تومانی شهرداری اردبیل در سال 97 تصویب شد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، رئیس شورای شهر اردبیل در پنجاه و نهمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با گرامیداشت روز درختکاری اظهار کرد: تلاش شورا و شهرداری اردبیل بر این است تا در حوزه ایجاد و توسعه فضای سبز در شهر اردبیل به استانداردها و وضعیت مطلوب دسترسی پیدا کنیم.
علیرضا پوستی تصریح کرد: باید در کنار شهرداری و دستگاه‌های متولی در این حوزه خود مردم نیز وارد گود شوند تا با کاشت نهال زمینه ایجاد و توسعه فضای سبز و همچنین افزایش سرانه را در این حوزه با مطلوبیت فراهم کنند.

وی همچنین درگذشت مرحوم ناصر عروجی فوتبالیست فقید اردبیلی را تسلیت گفت و افزود: این اسطوره فوتبال اردبیل که به اخلاق و روحیه پهلوان مردی آراسته بود بعد از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از بیماری دار فانی را وداع گفت تا فوتبال اردبیل از وجود این پیشکسوت محروم بماند.
رئیس شورای شهر اردبیل به بررسی لایحه پیشنهادی از سوی شهرداری اردبیل برای متمم بودجه 97 گفت: اعضای شورای شهر در جلساتی فشرده و در چندین نوبت سعی کردند تا این متمم را مورد بحث و بررسی قرار دهند تا در نهایت اعضای شورای شهر با جمع‌بندی نظرات و توضیحاتی که شهردار اردبیل ارائه کردند، با متمم 380 میلیارد تومانی برای سال 97 موافقت کردند.

پوستی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: اعضای شورا با حساسیت و دقت لازم متمم را در کنار لایحه بودجه 98 شهرداری مورد بررسی قرار داده و همچنان کار بررسی بودجه سال آینده در شورای شهر ادامه دارد که امیدواریم ظرف هفته‌های آینده و قبل از پایان سال جمع‌بندی نهایی در این زمینه انجام و بودجه برای اجرا از ابتدای سال آینده به شهرداری اردبیل ابلاغ شود.

وی به لایحه پیشنهادی شهرداری اردبیل مبنی بر صدور مجوز از سوی شورای شهر با هدف انتشار آگهی مناقصه برای انتخاب پیمانکار در اجرای پروژه‌های حوزه خدمات شهری،‌ فضای سبز و پروژه‌های عمرانی اضافه کرد: با توجه به محدودیت فصل کاری در اردبیل، ما زودتر از موعد مقرر شرایط لازم برای برگزاری مزایده را برای شهرداری اردبیل مهیا می‌کنیم تا پروژه با انتخاب پیمانکار به سرعت اجرایی شده و در پایان فصل کاری نیز به سرانجام برسد.

پوستی ادامه داد: عمده کارهای خدماتی شهرداری در قالب شرکت‌های طرف قرارداد به انجام می‌رسد و به هیچ وجه شورای شهر و شهرداری اردبیل قصد جذب نیروهای جدید به عنوان نیروهای شرکتی را ندارد و ما از طریق این شرکت‌ها سعی می‌کنیم نیروهای خود را در حوزه‌های مختلف تأمین کنیم.

وی همچنین به مصوبه شورای شهر با هدف دریافت اجاره بها از تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر اظهار کرد: اعضای شورای شهر بعد از بررسی‌های دقیق به این نتیجه رسیدند که طبق اجاره بها سال 97 از محل این تابلوها منابع درآمدی شهرداری را وصول کرده و برای سال آینده براساس یک الگوی تعریف شده در این زمینه تعرفه خاص در نظر گرفته شود.
پوستی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ‌ما امسال سه مزایده را برای واگذاری تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر منتشر کردیم که متأسفانه در هر سه مرحله متقاضی را در عهده‌داری این کار شاهد نبودیم و ما باید مطالبات شهرداری را از طریق صاحبان این تابلوهای تبلیغاتی و براساس اجاره بها سال 97 دریافت کنیم.
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: به هیچ وجه سازمان بازرسی در مورد مصوبه قانونی شورا ایرادی وارد نمی‌کند بلکه برخی از اقدامات در ارتباط با مبنا قرار دادن قیمت کارشناسی ‌محل ایراد بوده که اعضای شورای شهر اعلام کردند براساس اجاره بها سال 97 این کار انجام شده تا حق و حقوق شهرداری از محل تابلوهای تبلیغاتی اخذ شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.