به گزارش ایرنا، فرهاد نظریان شامگاه پنجشنبه در همایش فعالان فضای مجازی استان اردبیل افزود: بدخواهان ایران اسلامی که با تشدید فشارها به شکل مرتب از سقوط نظام ایران در آستانه 40 سالگی سخن می گفتند اکنون با ناکامی مواجه شده و قصد رسیدن به هدف خویش با خالی کردن دل مردم را دارند.
وی اظهار کرد: نظام سلطه در عرصه رسانه ای به منظور وارونه جلوه دادن حقایق به جنگ روایتگری روی آورده و گاهی بعضی ها در درون کشور با این روایتگری ها همصدا می شوند.
او افزود: ضریب نفوذ اینترنت در ایران 89 درصد بوده و بیش از 73 میلیون ایرانی از آن استفاده می کنند که این موضوع مسئولیت همه دلسوزان این مرز و بوم را سنگین تر می کند.
نظریان بیان کرد: امسال مردم ایران اسلامی ثابت نمودند که در عرصه های مختلف به یک جبهه شکست ناپذیر تبدیل شده اند و در عرصه فضای مجازی نیز دشمنان را ناکام گذاشته و از این فناوری نوین در جهت پیشرفت روزافزون کشور و آرامش جامعه استفاده خواهند کرد.
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل نیز در این همایش گفت: سربازان و فرماندهان جنگ نرم باید با تمام قوا آماده نبرد با بدخواهان ایران اسلامی در این عرصه باشند.
سرهنگ فرهنگ مستعد حصار افزود: دشمن که طی چهار دهه گذشته همه توطئه ها و فشارها علیه انقلاب و این مردم را به کار گرفته و از آنها ناامید شده اکنون با سوء استفاده از فناوری های ارتباطی بویژه اینترنت و فضاهای مجازی قصد ناامیدی و دلسردی مردم به واسطه وارونه جلوه دادن حقایق و طرح بعضی شبهات را دارد.
6016/6019
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.