به گزارش ایرنا ، مدیر آموزش و پرورش خلخال در این جشنواره گفت: در مرحله اول جشنواره هزار و 116 اثر در قالب ارائه طرح های پژوهشی و تحقیقی ، مدل ، نمایش ، آزمایش و طراحی و ساخت با مشارکت سه هزار دانش آموز ارائه شد.
سخاوت بیرامی افزود: بعد از داوری مرحله اول 540 اثر برای مرحله دوم انتخاب و پس از داوری مرحله دوم 40 طرح موفق به راهیابی به مرحله نهایی و منطقه ای و حضور در نمایشگاه خلخال شد.
وی اظهار داشت: پنج طرح و اثر از مجموع 40 اثر راه یافته به مرحله منطقه ای و نمایشگاهی پس از بررسی توسط هیات داروان جشنواره به مرحله استانی راه می یابد.
او کنجکاوی دانش آموزان به شناخت پدیده ها ، فکر کردن، شنیدن، گفتن، بیان مقصود، خواندن و نوشتن و حساب کردن را از جمله اهداف علمی ، آموزشی این جشنواره و همکاری با سایر دانش آموزان و شرکت آنها در بازی ها و فعالیت های گروهی را از اهداف اجتماعی و محافظت و استفاده از حواس و حفظ محیط زیست را از اهداف زیستی این جشنواره ذکر کرد.
مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت: همچنین برگزاری این جشنواره باعث افزایش توانمندی دانش آموزان و آشنایی آنها با علوم و فناوری های جدید و افزایش سطح خلاقیت آنها می شود.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.