با حضور مسئولان کشوری و استانی سردار هوشنگ حسینی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان اردبیل معرفی شد.
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، در مراسمی که با حضور جانشین فرماندهی ناجا، مسؤولان استانی و اعضای شورای تأمین در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، با قدردانی از زحمات و تلاش‌های سه ساله سردار حسین عبدی فرمانده سابق نیروی انتظامی استان اردبیل، سردار هوشنگ حسینی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی این استان انتخاب و معرفی شد.
در این مراسم فرمانده جدید نیروی انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: با تلاش و همت مسؤولان و حضور آحاد مردم در صحنه امنیت پایداری در استان اردبیل به رغم مرزی بودن، برقرار است که در سطح کشور این امنیت بی‌نظیر است.
سردار هوشنگ حسینی تصریح کرد: بنده در انجام مسؤولیت و مأموریتی که پیش از این در مرزبانی داشتم، به عینه امنیت و آرامش برقرار شده در مرزها و مناطق مختلف این استان را مشاهده کردم که قطعاً حضور و مشارکت مردم در تولید و تأمین این امنیت یک رسالت و نقش بی‌نظیر است.

وی گفت: ما در دوره جدید مسؤولیت با همدلی و هم‌افزایی مسؤولان و عموم مردم سعی خواهیم کرد تا زمینه و بستر وقوع جرم را کاهش داده و به نوعی امنیت پایدار را در این استان تقویت کنیم.
فرمانده جدید نیروی انتظامی استان اردبیل افزود: به رغم اینکه مردم مشکلات اقتصادی سختی را سپری می‌کنند، همچنان به مسائل دینی و اعتقادی پایبند بوده و همواره از نیروی انتظامی انتظار دارند تا در این شرایط دشوار، امنیت روانی و اجتماعی نیز برقرار شود که در این زمینه قطعاً نیروی انتظامی به برنامه‌ها و راهکارهای اعلام شده عمل خواهد کرد.
حسینی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ما قول می‌دهیم تا به تک تک وظایف و مسؤولیت خودمان که در قالب سلسله مراتب در ناجا تعریف و ابلاغ می‌شود، عمل کنیم تا استان اردبیل همچنان به عنوان استان امن در کشور معرفی شده و جرایم و بزه‌ها کاهش پیدا کند.
در این مراسم فرمانده سابق نیروی انتظامی استان اردبیل نیز با قدردانی از همراهی مردم و مسؤولان در سه سال مأموریت خود در این استان اضافه کرد: در این سال‌ها سعی کردیم تا با اولویت قرار دادن جرایم رخ داده در این استان به کسرت و فراوانی تلاشی پیگیرانه و مجدانه انجام دهیم تا با راهکارهای پیشگیرانه این جرایم به ویژه در حوزه سرقت، مواد مخدر و همچنین حوادث ناشی از راهنمایی و رانندگی به حداقل برسد.
سردار حسین عبدی ادامه داد: در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌هایی که در استان اردبیل به ویژه با تدابیر شورای تأمین انجام شده، این استان در وقوع جرایم و همچنین عناصر پیشگیرانه جز استان‌های ممتاز کشور است که توانسته جایگاه‌های ارزشمندی را نیز به خود اختصاص دهد.

در پایان این مراسم از زحمات سه ساله سردار حسین عبدی قدردانی و سردار هوشنگ حسینی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی معرفی شد.
سردار هوشنگ حسینی پیش از این فرمانده مرزبانی استان اردبیل فعالیت کرده و در یک سال گذشته در این مسؤولیت انجام وظیفه داشته است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.