به گزارش ایرنا، رامین صادقی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این مدت در مجموع 16 هزار و 494 واحد صنفی استان بازرسی شده و تخلف 387 واحد صنفی به ارزش بیش از 19 میلیارد ریال محرز شده است.
وی اظهار داشت: بیشترین تخلف با 428 مورد مربوط به گرانفروشی و عدم درج در واحدهای صنفی قیمت بوده است.
وی از تشدید نظارت بر واحدهای صنفی خبر داد و بیان کرد: اجرای طرح نظارت با هدف جلوگیری از تخلفات واحدهای صنفی و برخورد با گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، قاچاق، عدم درج قیمت و صدور فاکتور صورت می گیرد.
سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل اضافه کرد: در اجرای این طرح تیم های ثابت و سیار به صورت تمام وقت برنحوه ارایه خدمات، قیمت گذاری کالاها و کیفیت کالاها به صورت تخصصی نظارت می کنند.
صادقی با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز و اجرای طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی، ادامه داد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسین اتاق اصناف به صورت گشت مشترک و سر زده بر واحدهای صنفی، میادین میوه و تره بار و میوه فروشی های استان نظارت کرده و با بررسی فاکتورهای خرید و فروش آنها در صورت تخلف به شدت برخورد خواهد شد.
وی گفت: هموطنان می توانند در صورت مشاهده هر نوع تخلف از سوی اصناف شکایات و مشکلات خود را از طریق سامانه ستاد خبری 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا در اسرع وقت توسط بازرسان رسیدگی و نتیجه به آنان اعلام شود.
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.