فرماندار اردبیل گفت: 45 باب نانوایی به صورت کشیک در ایام تعطیلات نوروزی در شهر اردبیل به میهمانان و مسافران نوروزی ارائه خدمات می‌کنند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، جواد زنجانی در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان اردبیل اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های خدماتی، ‌اجرایی، انتظامی و ترافیکی استان اردبیل آماده ارائه خدمات به میهمانان نوروزی هستند که انتظار می‌رود در تعطیلات ایام عید امسال با کیفیت‌ترین و مطلوب‌ترین این خدمات به هموطنان ارائه شود.

وی تصریح کرد: در صیانت از امنیت عمومی و همچنین ارتقا سلامت شهروندان پلیس شهرستان اردبیل برنامه‌های مختلفی را در حوزه‌های تأمین امنیت شهرها و همچنین جاده‌ها اجرا می‌کند که این طرح‌ها از 20 اسفندماه تا 15 فروردین ماه در شهر اردبیل نیز برگزار خواهد شد.
فرماندار اردبیل با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا برنامه‌های زمستان بیدار را به برنامه‌های تدارک دیده شده در ایام عید ربط داده و به نوعی تداوم این خدمات‌رسانی را در ایام تعطیلات نوروزی به شکل ویژه و مطلوب شاهد باشیم، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه اصناف در این ایام آماده هستند تا بی‌وقفه برای مسافران ارائه خدمات کنند که امیدواریم برخلاف سال‌های گذشته اصناف منصف شهرستان اردبیل با باز نگه‌ داشتن واحدهای تجاری و همچنین صنوف خود زمینه رضایتمندی مسافران را به نوعی فراهم کنند.
زنجانی افزود: با اصناف و بازاریان هماهنگی‌های لازم انجام شده تا از دومین روز سال جدید فعالیت خود را به ویژه در بازار سرپوشیده اردبیل آغاز کنند تا هموطنانی که به شهر اردبیل سفر می‌کنند در جریان بازدید از این مکان و همچنین تأمین نیازمندی‌ها و انجام خریدهای خود را در این ایام داشته باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: قرار شد تمام بانک‌های عامل در سطح شهرستان شعب کشیک خود را تعیین کنند و در چهار نقطه ورودی شهر نیز شهرداری اردبیل به گردشگران و مسافران ورودی به این شهر با پذیرایی مختصر ارائه خدمات کرده و در خدمت هموطنان خواهد بود.

زنجانی اضافه کرد: به هیچ وجه در این ایام افزایش قیمت حمل و نقل عمومی را در داخل شهر شاهد نخواهیم بود و در صورتی که هموطنان موارد خلاف واقع را ببینند، می‌توانند از طریق سامانه پیامکی 1000141 موارد را ارسال کنند.
وی با قدردانی از تلاش آموزش و پرورش برای دایر کردن ستادهای اسکان به ویژه مهیا کردن برخی از مدارس در پذیرایی از میهمانان فرهنگی ادامه داد: مدرسه شاهد و همچنین مدرسه معلم در نواحی یک و دو اردبیل برای این منظور در نظر گرفته شده تا با راهنمایی‌هایی که انجام می‌شود، فرهنگیان و خانواده‌های آنها بتوانند اسکان خوبی را در شهر اردبیل تجربه کنند.
زنجانی در مورد اسکان اضطراری و مواقع ضروری نیز اظهار کرد: ‌در این زمینه ورزشگاه‌ها و مدارس پیش‌‌بینی شدند تا از ظرفیت آنها بتوانیم در مواقع اضطراری استفاده کنیم.
وی خطاب به بخشداران و شهرداران تصریح کرد:‌ انتظار داریم تا با برنامه‌ریزی‌هایی که در مناطق شهری و روستایی انجام می‌شود، تنظیفات عمومی انجام شده و زیباسازی چهره شهری و روستایی به ویژه در مناطقی که گردشگران ورود پیدا می‌کنند، به گونه‌ای مطلوب به انجام برسد.
زنجانی به اجرای طرح بسیج سلامت به همت دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و گفت:‌ از اول اسفند تا 15 فروردین ماه اکیپ‌های نظارتی و کنترلی دانشگاه علوم پزشکی با سرکشی به مراکز پذیرایی و همچنین ارائه‌کننده خدمات به مسافران و گردشگران سعی دارند تا سلامت این مکان‌ها را مورد ارزیابی دقیق قرار دهند.
فرماندار اردبیل به فعالیت 45 نانوایی به صورت کشیک و شبانه‌روزی در این ایام اشاره کرد و افزود: توزیع میوه شب عید نیز با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین شهرداری‌ها انجام خواهد شد تا هموطنان بتوانند با خیال راحت نیاز شب عید خود را تأمین کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.