رئیس سازمان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: طرح سنجش میزان رضایتمندی ارباب رجوع از دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل به مدت دو هفته عملیاتی خواهد شد.
داود شایقی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: این طرح از روز شنبه 11 اسفندماه به مدت دو هفته در بیش از 24 دستگاه اجرایی که بیشترین بار مراجعات مردمی را دارند، اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: ‌این دستگاه‌های اجرایی شامل فرمانداری، شهرداری‌ها و مجموعه‌ دستگاه‌های دولتی از جمله ثبت احوال، ثبت اسناد، علوم پزشکی، دادگستری و... هستند که در چهار شهرستان استان اردبیل در قالب دو هزار و 293 فرم توزیع شده اجرا می‌شود تا اطلاعات به صورت دقیق ثبت شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل تصریح کرد: ما با جمع‌آوری این فرم‌ها از ارباب رجوع‌هایی که به دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان مراجعه می‌کنند، نظر آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهیم داد تا میزان رضایتمندی مراجعین به دستگاه‌های اجرایی مشخص شود.
شایقی گفت:‌ این طرح بعد از یک وقفه 10 ساله اجرا می‌شود که هدف اصلی حفظ حقوق شهروندی و رفع نارسایی در نحوه خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی به عموم هموطنان است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ما هم اکنون در اکثر دستگاه‌های اجرایی میز خدمت را راه‌اندازی کردیم تا ارباب رجوع به محض ورود به ادارات، اطلاعات و پاسخگویی شفاف و دقیق را دریافت کرده و مراحل انجام کار خود را به دقت مورد توجه قرار دهد.

شایقی بیان کرد:‌ در این طرح در نقطه مقابل برخورد کارکنان با ارباب رجوع، از نحوه برخورد ارباب رجوع با کارکنان نیز سؤالاتی طرح شده که امیدواریم در اوایل سال آینده اطلاعات به دست آمده را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم تا نقاط ضعف و کاستی‌ها مشخص و نسبت به رفع آن در دستگاه‌های اجرایی اقدامات عملیاتی انجام شود.

وی رویکرد اصلی را تلاش برای جلب رضایتمندی عموم مراجعین به دستگاه‌های اجرایی برشمرد و اضافه کرد: ما با اجرای طرح سنجش میزان رضایتمندی ارباب رجوع تلاش می‌کنیم تا از سال آینده خدمات با کیفیت‌تری را به مردم ارائه کنیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل ادامه داد: سنجش میزان آگاهی مراجعین، سنجش میزان اعتماد آنها، سنجش نحوه رفتار با مراجعین و سنجش وضعیت فضای اداری و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در قالب این طرح مورد توجه و مد نظر قرار گرفته است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.