به گزارش ایرنا ، محمد اثنی عشری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با ارائه این سیستم که هم به صورت وب سایت و هم به صورت اپلیکیشن قابل استفاده می باشد، ارتباط اولیا ، دانش آموزان ، معلمان ، مدیران و معاونین با یکدیگر به صورت آنلاین و در هر زمانی امکان پذیر شد.
او گفت: همچنین بیش از 90 درصد خدمات از جمله برگزاری آزمون ، صدور کارنامه ، مشاهده و آنالیز وضعیت تحصیلی و پرداخت شهریه به صورت آنلاین انجام خواهد شد.
اثنی عشری ادامه داد: این سامانه به عنوان اولین بار در مدارس سما و دومین مجموعه آموزشی در کشور استفاده می شود که مزیتی بی بدیل در مقایسه با مدارس غیرانتفاعی داشته و ارتقای برند سما را به دنبال خواهد داشت.
رییس مرکز فرهنگی ، آموزشی سمای استان اردبیل همچنین با اشاره به راه اندازی مدارس بین المللی گفت: با هدف توسعه این مرکز آموزشی ، ایجاد مدارس بین المللی در شهرستان مرزی پارس آباد مغان با جدیت دنبال می شود.
او افزود: برای ایجاد این مدارس آموزشی مطالعات لازم با هماهنگی سازمان سما و با هدف جذب دانش آموزان از کشور آذربایجان و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای انجام شده و پارس آباد بعنوان آزمونه این طرح در استان اردبیل انتخاب شده است.
وی اظهار داشت: در حال حاضر مراکز آموزشی سما دارای 2 هزار دانش آموز در استان اردبیل است که طبق برنامه در سال 1400 این میزان به 30 هزار نفر خواهد رسید.
اثنی عشری افزود: مدارس سما در الگوی جدید و برنامه های مدون به واحدهای اموزشی کارآفرین و مهارت آموزی برای دانش آموزان و دانش آموختگان تبدیل می شود.
مراکز آموزشی سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی در استان اردبیل 2 هزار دانش آموز و 2 هزار دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی دارد.
7110/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.