رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: در سرفصل بودجه شهرداری اردبیل و از محل ماده 16 در حمایت از مؤسسات عام‌المنفعه، بیش از چهار میلیارد و 300 میلیون تومان شورا و شهرداری به این مجموعه‌ها کمک کرده است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حسین افسانه شامگاه امروز در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما در اکثر موارد برای مراکز و مجموعه‌های خیریه و کمک‌رسانی به بیماران و افراد بی‌بضاعت در صدور پروانه رایگان و بخشودگی سایر عوارض شهرداری کمک قابل توجهی کردیم به طوریکه اخیراً نیز برای مرکز جدید توانبخشی حضرت ابوالفضل (ع) و مؤسسه خیریه ریحانه پروانه رایگان و بخشودگی جرایم را شاهد بودیم.
وی تصریح کرد: ما پیشروتر از دستگاه‌های حمایتی، این کمک‌ها را از سرفصل بودجه شهرداری همه‌ ساله انجام می‌دهیم که متأسفانه در هیچ جا نیز این کمک‌ها بازتاب ندارد و اعضای شورای شهر و شهرداری تنها از باب امر خداپسندانه این کارها را انجام می‌دهد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل به مبهم بودن نحوه مشارکت دستگاه‌های مختلف در راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک اشاره کرد و گفت: لایحه راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک بدون طرح در کمیسیون‌های تخصصی با فوریت به صحن علنی آورده شده در حالی که ما با دعوت از سرمایه‌گذار، نماینده استانداری و کارشناسان امر می‌توانستیم این لایحه را با دقت بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.
افسانه در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در این شرایط باید سهم 40 درصدی استانداری و نحوه تأمین این منابع مشخص شده و سرمایه‌گذار نیز متعهد شود در موعد مقرر و با خرید تجهیزات مدرن هر چه سریعتر این مرکز را راه‌اندازی کرده و زمینه بهره‌برداری از آن را فراهم کند.

وی بیان کرد: ما با کلیات لایحه موافقت کردیم ولی باید قرارداد نهایی برای تصویب به شورای شهر ارجاع شود تا ما جزئیات این لایحه را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

در ادامه این جلسه یکی دیگر از اعضای شورای شهر اردبیل نیز گفت: باید مشخص شود که مرکز کنترل ترافیک در اختیار شهرداری خواهد بود یا راهنمایی و رانندگی از آن استفاده خواهد کرد.

یعقوب عزیززاده اضافه کرد: در این قرارداد باید نحوه محاسبه و پرداخت مبلغ مورد نظر از محل جرایم برای سرمایه‌گذار مشخص شود و در کنار آن دوربین‌های نصب شده در مناطق مختلف شهر و محل‌های آن باید تعیین شود.
وی اظهار کرد: پیش از این شهرداری در راه‌اندازی دوربین‌های نظارتی در برخی از میادین شهر اقدام کرده که باید تکلیف آنها نیز مشخص شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.