به گزارش ایرنا ، آیت الله سیدحسن عاملی روز شنبه در آیین معارفه امام جمعه جدید شاهرود خلخال با اشاره به هجمه های گسترده دشمنان انقلاب و نظام اسلامی بویژه وهابیت و استکبار جهانی برای مقابله با ایران بر لزوم هوشیاری در برابر این هجمه ها تاکید کرد.
او با پرداختن به مسائل امروزی جامعه ایران اسلامی و همچنین جهان اسلام گفت: تریبون نماز جمعه محلی مناسب برای بیان حقایق جامعه و دعوت از مردم به سوی وحدت و یکپارچگی است.
وی همچنین با اشاره به پرهیز از اختلاف و اظهارنظر‌ها و افشاگری‌های بی منطق ، خواستار وحدت و همدلی مسئولان و مردم در کنار هم برای توسعه ، آبادانی و پیشرفت منطقه شد.
وی به عزم مسئولان استان در زمینه حل مشکلات منطقه شاهرود خلخال اشاره کرد و افزود: مردم ساکن در این منطقه کم برخوردار استان اردبیل حق برخورداری مساوی از خدمات ارائه شده از سوی دولت در مناطق برخوردار کشور را دارند.
اکبر بهنامجو ، استاندار اردبیل نیز در این آیین با قول مساعد برای تحقق خواسته های مردم منطقه و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها گفت: برای تحقق این خواسته ها با تامین و افزایش اعتبارات عمرانی این بخش تلاش خواهیم کرد.
وی از اختصاص 600 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل عملیات اجرایی پروژه راه اصلی خلخال به کنجیل در بخش شاهرود این منطقه در جریان سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه ریزی کشور به استان اردیبل خبر داد و گفت: بر اساس قول داده شده 200 میلیارد ریال از این اعتبار در سال جدید باید جذب شود که برای تحقق این امر در تلاش هستیم.
وی با تاکید بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی توسط مقام‌ معظم رهبری این امر را نسخه شفابخش اقتصاد کشور اعلام کرد.
استاندار اردبیل با بیان اینکه در تلاش برای افزایش میزان اشتغال و درآمد سرانه شهروندان در اردبیل هستیم، اظهار داشت: با افزایش صادرات استان علاوه بر اینکه شاهد افزایش میزان اشتغال و درآمد سرانه شهروندان خواهیم بود؛ با جذب ارز از بازارهای هدف صادرات می توانیم در بهبود وضعیت معیشت و کاهش مشکلات موجود در حوزه اقتصادی نیز تاثیرگذار باشیم.
بهنامجو از امکان ارائه تسهیلات کم بهره به واحدهای تولیدی از محل ماده ۱ تبصره ۱۸ و اشتغال روستایی خبر داد و گفت: علاوه بر بررسی و رفع موانع سرمایه گذاری تولیدکنندگان در جلسات اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل با ایجاد پنجره واحد اشتغال روستایی ، با حضور متقاضیان تسهیلات، مدیران بانک ها و مدیران دستگاه های مرتبط نسبت به رفع موانع تولید اقدام می کنیم.
وی با اشاره به فعالیت مطلوب تولید کنندگان توانمند استان که قادر به عرضه محصولات تولیدی خود به بازارهای صادراتی هستند، اظهار کرد: همه مسئولان استان مکلف هستند در رفع موانع موجود بر سر راه صادرات محصولات تولیدی ،به تولید کنندگان کمک کنند.
در این مراسم حجت الاسلام محمد شیرعلی پور به عنوان امام جمعه جدید این شهر معرفی و از خدمات حجت الاسلام مهدی رزاقی امام جمعه قبلی این شهر تقدیر شد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.