به گزارش ایرنا، حسن قبادی روز چهارشنبه در شورای اداری این شهرستان به مدیرانی که به جای ایجاد تسهیل در روند توسعه و رفع بیکاری در مسیر اشتغالزایی مانع تراشی می کنند هشدار داد.
وی بیان کرد: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت اقتصاد و جهاد اقتصادی در شرایط حساس کشور باید سرلوحه فعالیت مسئولان باشد و هر مسئول اداره ای که با تفکر حمایت از سرمایه گذار و رونق اشتغال زایی کار نکند جایی در نظام اداری شهرستان بیله سوار نخواهد داشت.
وی همچنین خدمت به مردم را افتخاری برای مسئولان ذکر کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع و حمایت از سرمایه گذاری از وظایف روسای ادارات ومجموعه آنهاست و مسئولی که دغدغه اشتغال زایی نداشته باشد و نیاز جامعه را حس نکند مسئولی ضعیف وناکارآمد است.
قبادی با اشاره به اینکه مدیران باید تکریم ارباب رجوع را اولویت کاری خود قرار دهند اظهار کرد: این کافی نیست که مدیران فقط خود به تکریم ارباب رجوع عمل کنند بلکه باید کارکنان تحت مسئولیتش را توجیه وبر عملکرد آنان در برخورد با ارباب رجوع نظارت کافی داشته باشند.
فرماندار بیله سواراظهار داشت:عملکرد روسای ادارات ومجموعه آنها با حساسیت بیشتری رصد می شود و انتظار می رود مسئولان ادارات از ظرفیت های قانونی در راستای حل مسائل سرمایه گذاران اقدام جدی تری انجام دهند.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل واقع است.
3006/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.