با شکایت آب منطقه‌ای استان اردبیل 11  مجتمع آبدرمانی شهرستان مشگین شهر پلمب شد. 
به گزارش ایسنا ،طاهر رسولی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مجتمع های آبدرمانی به دلیل پرداخت نکردن آب بهای خود به این شرکت پلمب و از فعالیت آنها جلوگیری شده است. 
طاهر رسولی با بیان اینکه دستور پلمب مجتمع‌های آبدرمانی کاملا قانونی است، ادامه داد: سال گذشته به دنبال تقاضای آب منطقه‌ای مبنی بر پلمب آبهای گرم مبنی بر عدم انعقاد قرارداد، جلسه‌ای با حضور سرمایه گذاران و نمایندگان امور آب توسط دادستانی برگزار شد و با توجه به عدم حصول توافق موضوع در شورای حفظ بیت المال به ریاست رییس کل دادگستری استان در اردبیل بررسی شد. 
وی ادامه داد: در جلسه این شورا مقرر شد تا کمیته ای متشکل از کارشناسان موضوع را بررسی کنند و در نهایت این کمیته با بررسی موضوع مبلغ آب بهای پرداختی سرمایه گذاران آبدرمانی را 25 میلیون تومان در ثانیه تعیین کرد و این درحالی بود این مبلغ در سایر شهرستان‌ها نزدیک 100میلیون تومان است. 
رسولی اضافه کرد: این کاهش قیمت موجب رضایت مالکان آبهای گرم شهرستان شده و مقرر شد تا آنها نسبت به پرداخت آب بها اقدام کنند. 
دادستان مشگین شهر گفت: متاسفانه پس از سپری شدن مهلت قانونی و بی توجهی متصدیان آبهای گرم نسبت به پرداخت حق و حقوق دولت و بی توجهی به تذکرات کتبی و شفاهی نهایتا با شکایت شرکت آب منطقه ای استان اردبیل دستور پلمب مجتمع های آبدرمانی صادر شد. 
وی گفت: دادستانی در راستای حفظ بیت المال و انفال عمومی به هیچ وجه کوتاهی نخواهد کرد و بدون توجه به جوسازی با ویژه خواری بشدت برخورد خواهد کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.