ابراهیم کرامت روز سه شنبه با اشاره به افزایش قیمت میوه در بازار خلخال از عملکرد دو گانه اداره تعاون روستایی خلخال بعنوان متولی توزیع میوه شب عید مردم انتقاد کرد و افزود: این اداره از یک طرف به بهانه نداشتن اعتبار، از تهیه میوه از مرکز استان و توزیع آن در بازار امتناع می کند و از سوی دیگر برای واگذاری کار توزیع میوه شب عید به عامل توزیع 40 درصد برای خود حاشیه سود تعیین می کند.
وی اضافه کرد: در خواست 40 درصد حاشیه سود از عامل فروش توسط مسئولان این اداره موجب شده تا کسی حاضر به تهیه میوه از مرکز استان و توزیع آن در بازار خلخال در آستانه سال نو نشود.
به گزاش ایرنا ، پس از گذشت 10 روز از زمان راه اندازی بازار روز خلخال توسط شهرداری این شهر که با هدف ساماندهی دست فروشان و جمع اوری انان در این محل و همچنین رفع معضل سد معابر صورت گرفته غرفه های این بازار خالی و دست فروشان نیز همچنان به کار خود در ایجاد مزاحمت برای مردم با سد معابر در پیاده روها وخیابانها ادامه می دهند .
در این حال در روزهای گذشته نرخ برخی از اقلام مورد نیاز مردم از جمله میوه افزایش یافته است.
در حالی که تا چند روز پیش هرکیلو پرتقال به نرخ 25 هزار ریال در میوه فروشی های خلخال عرضه می شد قیمت آن با سه برابر افزایش به 75 هزار ریال رسیده است .
همچنین قیمت سایر میوه و تره بار از جمله سیب از 50 هزار ریال به 100هزار ریال، هرکیلو سبزی از 40 هزار ریال به 80 هزار ریال و کاهو از 50 به 100 هزار ریال افزایش پیدا کرده و این افزایش قیمت سایر میوه ها ی موجود در بازار خلخال را نیز شامل می شود .
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.