محمد فیضی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود:اگر بجای رییس جمهوری باشم از ظریف دلجویی کرده و اجازه نمی دهم سکانداری وزارت امور خارجه به کسی دیگر واگذار شود.
وی اضافه کرد: انتظار ما از رییس جمهوری این است که پدرمابانه ظریف را به وزارت خارجه برگرداند و نگذارد سیاست خارجی با استعفای ظریف متزلزل شود.
عضو فراکسیون امید مجلس بابیان اینکه ظریف قوی ترین وفعال ترین وزیر امور خارجه در طول انقلاب اسلامی است، افزود: اگر ظریف به خاطر برخی بی توجهی ها و ناهماهنگی ها دست به استعفا زده رییس جمهوری باید کاری کند تا جایگاه او تضعیف نشود.
فیضی بیان کرد: اکثریت نمایندگان مجلس مخالف استعفای ظریف هستند و طی نامه ای از رییس جمهوری خواسته اند تا استعفای ظریف را قبول نکند .
وی افزود: 135 نماینده طی نامه ای حمایت خود را ظریف اعلام کردند و پیش بینی ما این است که رییس جمهوری استعفای وی را نپذیرد .
نماینده اردبیل،نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: بیشتر فعالان سیاسی و نمایندگان مجلس از این استعفا ناراحت هستند.
فیضی گفت: دلواپسان همواره کارهای ظریف را زیر سئوال برده و کارشکنی می کردند و امروز می بینیم که رفتن ظریف را هم زیر سئوال می برند .
فیضی گفت: به عقیده من ظریف باید استعفای خود را پس گرفته و سکاندار وزارت امور خارجه تا پایان دولت دوازدهم باشد.
/6016/7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.