به گزارش ایرنا ، رضوان صادقی روز سه شنبه در نشستی با مدیران اجرایی استان اردبیل افزود: تکمیل بموقع زیرساخت های این طرح نیازمند همکاری لازم دستگاه های اجرایی دست اندرکار می باشد.
وی گفت: بخشی از زیرساخت های لازم برای طرح گردشگری بام خلخال از جمله برق رسانی به این طرح با سرمایه گذاری بخش خصوصی آماده شده ، ولی بخش مهمی که تکمیل راه دسترسی به محل اجرای طرح است، نیازمند همت پیمانکار مجری راه و پیگیری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان می باشد.
وی اظهار داشت: تاکنون هفت میلیارد ریال برای اجرا و تکمیل راه دسترسی 900 متری این طرح منظور ولی پیشرفت قابل قبولی از سوی پیمانکار مجری در این طرح دیده نشده و تا زمانی که راه دسترسی به بام خلخال افتتاح نشود ، بهره برداری از آن تا تابستان سال آینده امکان پذیر نیست.
او همچنین با بیان اینکه مسئولان اداره کل زندان های استان اردبیل برای تغییر مسیر خط انتقال آب شرب ندامتگاه جدید خلخال که از محل اجرای طرح بام خلخال عبور می کند اعلام آمادگی کرده اند ، افزود: با تغییر مسیر این خط لوله مشکل نشتی آب به داخل بناهای احداث شده برطرف می شود.
وی گفت: برای اجرای پروژه اتصال فاضلاب این طرح به شبکه فاضلاب شهری نیز یک میلیارد و 900 میلیون ریال تخصیص یافته و انتظار می رود شرکت آب و فاضلاب روستایی خلخال نسبت به اجرای آن اقدام و زمینه را برای تکمیل زیرساخت های مورد نیاز این طرح آماده کند.
طرح گردشگری بام خلخال در بلندای این شهر به عنوان یکی از طرح های بزرگ گردشگری شهرستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال اجرا بوده و تابستان سال آینده بهره برداری خواهد شد.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.