به گزارش ایرنا ، علی رحمتی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مجتمع ‌های جدید خدماتی ، رفاهی در دست احداث استان در مجموع 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
وی اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای برای احداث رمپ های ورودی و خروجی هر مجتمع چهار میلیارد ریال کمک بلاعوض اختصاص می دهد.
او بیان کرد: همچنین 14 مجتمع خدماتی ، رفاهی بین راهی در مراحل استعلام از دستگاه های مرتبط است و پس از دریافت مجوزهای لازم عملیات احداث این مجتمع‌ ها آغاز خواهد شد.
رحمتی اضافه کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و تعطیلات تلاش می شود مجتمع ‌های خدماتی ، رفاهی استان با ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران رضایت آنها را جلب کنند.
رییس کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل وجود وسایل گرمایشی و سرمایشی در نمازخانه‌ های بین راهی را ضروری خواند و گفت: برای راحتی و آسایش مسافران داخلی و خارجی در فاز دوم پایانه مرزی بیله ‌سوار نمازخانه‌ ای به وسعت 400 متر مربع احداث شده است.
دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه های استان اردبیل همچنین افزود: امسال طرح نوروزی از 25 اسفند ماه آغاز و تا 17 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.
6130/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.