رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منایع طبیعی استان اردبیل گفت: سال آینده در کنارحضور اثرگذاردر بخش تولیدات کشاورزی از ایده های خلاقانه وفناورانه حمایت خواهیم کرد.   به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، شهرام محمدی در مراسم جشن روز مهندس و تجلیل از مقام مهندسان اظهارکرد:  6هزار نفر از مقطع تحصیلی لیسانس تا دکتری عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل هستند. 
وی از راه اندازی کار گروه مهندسی و توسعه دانش نوین در سازمان نظام مهندسی استان خبرداد و گفت: بجای پرداخت حق الزحمه به کارشناسان نظام مهندسی تصمیم بر این است از سال آینده سهم بری از تولید مبنای کار قرار می‌گیرد. 
محمدی به پیام گام دوم انقلاب ازسوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: همان گونه که در این پیام به دو محور جوان و دانش تاکید شده ما نیز با تکیه بر این دو عنصر سعی داریم تا بخش کشاورزی تحولات شگرفی را در دهه پنجم انقلاب ایجاد کنیم. 
محمدی رشد تولید محصولات متنوع کشاورزی را در این چهار دهه یادآورشد و بیان کرد: در حالی که بعد از انقلاب 65درصد منابع و تسهیلات به بخش صنعت اختصاص یافت اما بخش کشاورزی با بیشترین تولید،کارآمدی و ارزش افزوده توانسته درخوکفایی ملی و تامین امنیت غذایی نقش اصلی را انجام دهد.   وی نظام مهندسی کشاورزی را مجموعه غیر سیاسی و در عین حال طنین صدای رسای کشاورزان توصیف کرد وادامه داد : مابه راحتی می توانیم حجم زیادی از بیکاران استان را در بخش کشاورزی وارد بازار کار و تلاش کنیم. 
وی ازحل مشکل بیمه مهندسان کشاورزی خبر داد و افزود: سال آینده مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی و بخش خصوصی در استان اردبیل راه اندازی خواهند شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.