به گزارش ایرنا ، رامین صادقی روز شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل ضمن ارائه گزارشی از وضعیت صنایع استان بر لزوم جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی و حمایت از سرمایه گذاران درسطح استان تاکید کرد.
او افزود: بر اساس قوانین و مقررات موجود کشور هر چه در توان داریم به لحاظ اشتغال زایی و افزوده شدن بر تعداد شاغلان استان در تمام بخش ها از جمله در صنایع تبدیلی و تمام گروه های صنعتی و تولیدی از جمله صنایع پوشاک و مواد غذایی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان حمایت خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: استان اردبیل با توجه به قابلیت عمده در بخش کشاورزی باید بیشتر مورد توجه قرار گرفته و مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی ، صنعتی و صنایع تبدیلی در بخش نهاده های کشاورزی هم مورد بررسی قرار بگیرد.
صادقی بیان کرد: برخی واحدهای تولیدی مربوط به اشتغال فراگیر روستایی و نیز پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به واحد های کوچک زود بازده هم با مشکل مواجه هستند که در این باره تصمیمات خوبی برای اجرا مصوب و ابلاغ شده است.
او گفت: مشکلات تعداد 17 تولیدی و صنعتی مروبط به سازمان های صنعت ، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی و کار و تعاون هم در دستور کار است و ضروری است بانک های عامل در پرداخت تسهیلات اهتمام جدی داشته باشند.
صادقی افزود: مدیران بانک های عامل استان از جمله بانک های ملی ، ملت ، تجارت ، کشاورزی ، صادرات ، توسعه تعاون ، بانک صنعت و معدن و صندوق کار آفرینی استان در آستانه سال جدید باید همکاری خوبی برای حل مسائل و مشکلات مالی واحدهای تولید و صنعتی استان داشته باشند.
7110/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.